سرگرمیتست بینایی

افراد با هوش بالا می توانند جوجه مرغ پنهان شده در مزرعه را در 7 ثانیه تشخیص دهند!

آزمون شناسایی جوجه: افراد با هوش بالا می توانند جوجه مرغ پنهان شده در مزرعه را در 7 ثانیه تشخیص دهند. آیا می توانید به او کمک کنید تا جوجه خود را در مزرعه پیدا کند؟
اگر قدرت دید بالایی داشته باشید حتما می توانید به مادر جوجه کمک کنید. او خیلی نگران به نظر می رسد.
در سرگرمی امروز گفتنی بایستی حواس خود را جمع کنید. خوب به مزرعه حیوانات نگاه کنید. همه جا شلوغ است. بنابراین در آزمون شناسایی جوجه باید چشمان عقابی داشته باشید و روی مهارت های بینایی خود حساب باز کنید! آیا آماده هستید؟

تصویر آزمون شناسایی جوجه

تصویر امروز به عنوان یک بازی فکری به اشتراک گذاشته شده است تا میزان وضوح دید شما را بررسی کند. این پازل بینندگان را به چالش می کشد تا جوجه گم شده مرغ را در داخل مزرعه ببینند. در این توهم نوری، مزرعه ای را خواهید دید که پر از حیوانات زیادی مانند اسب، مرغ، گوسفند، اردک، خوک، سگ، گاو، گربه و غیره است.

خیلی جالبه ببین: آزمون شناخت قلب: کدام شخص صاحب دو قلب است؟

این معما بینندگان را با این سوال به چالش می‌کشد که « آیا می‌توانید به مرغ کمک کنید جوجه گمشده‌اش را پیدا کند؟»  این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

آزمون شناسایی جوجه

پاسخ آزمون شناسایی جوجه را در پایین صفحه ببینید:

آزمون شناسایی جوجه: آیا می دانید که انواع بسیاری از توهمات نوری در محیط ما وجود دارد؟ این توهمات بیشتر در دسته توهمات فیزیولوژیکی، فیزیکی و شناختی طبقه بندی می شوند. با این حال، این توهمات نوری نیز بخشی از روانکاوی هستند زیرا تا حدودی به چگونگی درک مغز شما از چیزها می پردازند.

یک مغز انسان عادی می تواند اشیا یا تصاویر را به گونه ای متفاوت ببیند که ادراکات متفاوتی را از زوایای مختلف شکل می دهند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویری مشاهده کرد که در آن یک مرغ در حال یافتن جوجه گمشده خود در مزرعه است.

این تست رو از دست نده: معمای مرده در جمع: چه کسی در قبرستان مرده است؟!

  آیا می توانید به مرغ کمک کنید تا جوجه خود را در مزرعه پیدا کند ؟

.
.

تست جدید حتما ببین: باید با یک نگاه سریع و بلافاصله آزمون شناخت زن قاتل را حل کنید. آیا می توانید؟

.

آیا جوجه گم شده مرغ را در 7 ثانیه دیدید؟

.
.
.

پاسخ آزمون شناسایی جوجه: اگر نمی توانید جوجه را پیدا کنید، جوجه گم شده مرغ را در داخل تصویر برجسته کرده ایم:

پاسخ آزمون شناسایی جوجه

تست چالشی: تست هوش خانواده مرفه: کدام خانواده پردرآمدتر است؟!

پاسخ آزمون شناسایی جوجه

توضیح تصویر آزمون شناسایی جوجه: جوجه کنار سگ و توله سگ نزدیک خانه سگ نشسته است. رنگ جوجه شبیه به رنگ سگ است و بنابراین یافتن آن در 7 ثانیه بسیار چالش برانگیز است. ادعا شده است که فقط بینندگان چشم عقابی می توانند جوجه پنهان را در این تصویر هوشمندانه در 7 ثانیه تشخیص دهند. این تصویر هزاران بزرگسال را گیج کرده است زیرا یافتن جوجه مرغ در تصویر بسیار دشوار است. بسیاری از مطالعات تحقیقاتی نشان داده اند که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا توانستید جوجه گمشده مرغ را که در داخل مزرعه پنهان شده بود، تشخیص دهید؟

چالش های تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آن ها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کوید -19 محبوبیت پیدا کردند.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

یادتان نرود که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا