سرگرمیتست هوش

تست هوش همسر زندانبان: اگر باهوش و تیزی بگو کدوم شون همسره زندانبانه!؟

تست هوش همسر زندانبان: امروز از شما می خواهیم که با علائم و نشانه های موجود در عکس حدس بزنید چه کسی همسر واقعی زندانبان است؟ باید برای جوابتان دلیل کافی داشته باشید! پس به خوبی به عکس نگاه کنید! امیدواریم از پس تست هوش همسر زندانبان بر بیایید.

با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که امروز یک بازی فکری برای شما آورده ایم. گفتنی برای بهبود تمرکز شما سرگرمی تست هوش همسر زندانبان را تدارک دیده است

متاسفانه همسر مرد زندانبان به زندان افتاده است و این دو خیلی یکدیگر را دوست دارند. کدامیک از آن ها همسر اوست؟

تست هوش همسر زندانبان:

تست هوش همسر زندانبان

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید دوباره به تصویر بالا نگاه کنید. در این نوع از چالش ها شما بایستی هیچ نشانه ای را از نظر خود در نگه ندارید. هر نشانه می تواند جواب تست هوش همسر زندانبان باشد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش همسر زندانبان را می توانید در پایین صفحه ببینید!

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش همسر زندانبان

اگر دقت کنید زن سمت چپ چشمش کبود است و مرد زندانبان هم در قسمت گردن خراش برداشته است، این نشان می دهد او با زن سمت چپ درگیری داشته است. بنابراین زن سمت راست همسر واقعی مرد است و زن چپی زندانی شده است.

چون مرد با غضب به زن سمت چپ نگاه می کند و هیچ نگاه عاطفی به او ندارد. علت آن که زن سمت راست (که همسر زندانبان است) زندانی شده معلوم نیست؛ اما به هر حال با توجه به حلقه ی یکسانی که در دست هر دویشان دیده می شود می توان نتیجه گرفت که آن ها زن و شوهر هستند

پاسخ سوال هوش همسر زندانبان

پاسخ تست هوش همسر زندانبان را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ تست هوش همسر زندانبان رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

اینارو هم ببینید :

آزمون شناختن بچه خون آشام؛به نظرت کدوم یکیشون بچه انسان نیست؟

آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

آزمون هوش معلم مرده؛کدام معلم مرده است و دیگر زنده نمی باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا