سرگرمیتست بینایی

تست قدرت بینایی با سایه حیوانات: قدرت بینایی ات عالی باشه،به راحتی 11حیوان را پیدا می کنی!

تست قدرت بینایی با سایه حیوانات: خوب، این بار ما اعداد یا کلماتی برای کشف شما نداریم. این بار، ما حیوانات داریم! برای یافتن پاسخ سوال باید از مهارت های مشاهده ای خود استفاده کنید. این پازل تصویری و تصاویر مشابه می توانند به شدت کارایی و عملکرد مغز شما را افزایش دهند، چرا که لازم است شما در عکس دقت و تمرکز کنید. این یعنی استفاده بیشتر از سلول های خاکستری مغز. در تست قدرت بینایی با سایه حیوانات، تصویری به نمایش گذاشته می شود. بسته به قدرت بینایی شما قادر به شناخت حیوانات مختلف هستید! با اهل فان و تست قدرت بینایی با سایه حیوانات همراه باشید.

تست قدرت بینایی با سایه حیوانات

شما اگر بتوانید تمام حیوانات را در تصویر تست قدرت بینایی با سایه حیوانات شناسایی کنید، قدرت دیدتان عالی است. البته ناگفته نماند زمان در این تست هم بسیار مهم است. شما باید بتوانید کمتر از 8 ثانیه تمام حیوانات را شناسایی کنید و سپس بگوئید جمعا چند حیوان در این تصویر حضور دارند. هیچ فرصتی بهتر از استفاده از یک پازل برای آزمایش مهارت های تصویری شما وجود ندارد. لازم نیست خیلی نگران باشید. در نهایت ما پاسخ درست تست قدرت بینایی با سایه حیوانات را به شما ارائه خواهیم داد.

خوب! اگر آماده اید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید! شروع کنید به شمردن حیوانات تصویر؟ امروز شما با شناسایی همه حیوانات تصویر می توانید، قدرت بینایی خود را محک بزنید. به یاد داشته باشید، که باید از مهارت های دیداری خود به نحو احسن استفاده کنید تا متوجه تمام حیوانات شوید. چون برخی از آنان به خوبی استتار کرده اند.

تست قدرت بینایی با سایه حیوانات

.

.

راموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با سایه حیوانات

8 ثانبه شما به پایان رسید.شما چند حیوان پیدا کردید؟ اگر این کار را نکرده اید، یا خسته شده اید، ما پاسخ را در پایین صفحه با شما به اشتراک می گذاریم.

.

.

.

تست قدرت بینایی با سایه حیوانات: برای کسانی که تسلیم شده اند، باید گفت که  12 حیوان در تصویر وجود دارد.

آنها عبارتند از: یک الاغ، یک ماهی، یک لاک پشت، یک تمساح، یک موش، یک بچه گربه، یک دلفین، یک سگ، یک مار، یک فیل و یک پشه.

اگر شما فقط 4-6 حیوان را شناسایی کردید، باید بگویم قدرت دیدتان عادی است. باید بیشتر مواظب باشید. چشم شما عادت به دیدن کلیات کرده و این مسئله در بلند مدت به ضرر شما خواهد بود.

در صورتی که بین 6-9 حیوان را شناسایی کردید، باید بگویم قدرت دیدتان خوب است، اما برای اینکه بیشتر جزئیات را شناسایی کنید باید پازل تصویری بیشتری را امتحان کنید تا مغزتان با جزئی نگری خو بگیرد.

اگر بین 10-11حیوان را شناسایی کردید، باید به شما تبریک بگوئیم. شما قدرت دیدتان عالی است. هویج بیشتری بخورید و برای خود اسپند دود کنید.

تست-قدرت-بینایی-با-سایه-حیوانات-2

امیدوارم از تست قدرت بینایی با سایه حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا