سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن؛کدوم یکی از زنهای موجود در تصویر واقعا زن می باشد؟

امروز آزمون شناسایی زن را که یکی از جالب ترین و در عین حال پیچیده ترین معماهای تصویری می باشد را با شما به اشتراک گذاشته ایم. این معما از جمله معماهایی است که شما نباید تنها بر اساس ظاهر قضاوت کنید. بواقع این معما این نکته را گوشزد می کند که در بیشتر اوقات ظواهر نمی تواند، واقعیت ها را روشن کند. با مجله خبری اهل فان و آزمون شناسایی زن همراه شوید و خود و مهارت های خود را اثبات کنید.

 

جواب اینو میتونی بگی:آزمون شناخت مرد گرگینه؛کدام یک از مردها یک گرگینه می باشد؟

جواب این آزمون چی میشه؟آزمون شناخت معلم پولدار؛به نظر شما کدوم یکی از معلما پولداره؟

آزمون شناسایی زن

طراح و سازنده آزمون شناسایی زن نیز معتقد است که با حل این معمای پیچیده، شما می توانید ثابت کنید که یک نابغه واقعی هستید و خود را به عنوان یک متخصص در چالش های تصویری معرفی کنید.پس اگر برای وارد شدن در یک چالش جدید آماده اید، جای خوبی قرار گرفته اید؟

 

تصویر آزمون شناسایی زن

آزمون شناسایی زن

دکتر دیوید مالویس روان پزشک در مرکز تحقیقات روان شناسی ساوت همتون معتقد است که برخی از سوالات و معماهای تصویری می توانند با درگیر کردن ذهن و مغز افراد، زمینه رشد و توسعه مهارت های فردی آنها را فراهم کنند. این مهارت ها عبارتند از : افزایش دقت، تمرکز، قوه تحلیل و ادراک. به واقع ما برای حل این معماها بیشتر از ذهن و منطق و حواس خود استفاده می کنیم و این طبیعی است که فعالیت های مثبت مغز افزایش پیدا می کند. ما مطمئن هستیم که شما در آزمون تشخیص فرد ثروتمند می توانید قوه تحلیل و ادراک خود را به خوبی محک بزنید.

شما باید در کمترین زمان ممکن تشخیص دهید که کدام یک از زنهای موجود در تصویر یک زن واقعی می باشد،پس با دقت به تصویر نگاه کنید.دقت و ظرافت دیدگاهتون رو کامل به کار ببرید تا بتوانید به جواب درست برسید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زن

تنها زن واقعی در تصویر پلیس حاضر در صحنه می باشد،زن سمت راستی به علت داشتن موهای پر پشت در دسها و همچنین باز بودن دکمه پیراهن که با پارچه شکمش را پرکرده تا نشان دهد شبیه زنان باردار می باشد،زن وسطی هم دارای کلاه گیس می باشد و هرق از سر و رویش میبارد،زن سمت چپی  اگر دقن کنیم دارای ریش می باشد.

 

پاسخ آزمون شناسایی زن

امیدوارم ازآزمون شناسایی زن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت مدل خون آشام؛به نظرتون کدوم مدل خون آشامه؟

تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

آزمون عجیب و غریب:مورد عجیبی در تولد پیش اومده، آیا سریع متوجه می شوید؟

تست هوش خانواده فیک را شناسایی کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =

دکمه بازگشت به بالا