سرگرمیتست شخصیت

با یک نگاه بگوئید چه کسی گلدان را شکسته است!؟ | پاسخ شما می تواند برای خودتان جالب باشد!

تست شخصیت با انتخاب مقصر: چه کسی گلدان این عکس را شکسته است؟ انتخاب شما ویژگی های شخصیتی پنهان و ویژگی های رفتاری شما را آشکار می کند. این تست یا مسابقه ذهنی شگفت‌انگیز، آزمونی عالی برای قضاوت شماست که به شما کمک می‌کند که خود را کشف کنید. در اینجا، ما یک تست شخصیت تصویری داریم که در آن از شما می خواهیم مقصری را که گلدان را شکسته، انتخاب کنید. برای انتخاب مقصر بر اساس غریزه، ادراک و قضاوت خود وقت بگذارید.

این معما هم جالبه ببینید : آزمون شناخت آشپز زامبی؛کدوم یکی از این آشپزها یک زامبیه؟

این معمای چالشی رو هم ببین : آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اکبری واقعاً قاتل هست!

تست شخصیت با انتخاب مقصر

برای انجام این تست کافی است برای چند ثانیه به تصویر نگاه کنید و اولین شخصی که به ذهنتان رسید را انتخاب کنید. نوع انتخاب شما می تواند نقش مستقیمی در نوع شخصیت شما داشته باشد. با تست شخصیت با انتخاب مقصر و مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید. پس با هم تصویر را مرور می کنیم. برای انتخاب نیاز نیست زیاد فکر کنید. اولین فردی که از نظر شما مقصر به نظر می رسد را انتخاب کنید.

تست شخصیت با انتخاب مقصر

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت با انتخاب مقصر

اگر انتخاب خود را انجام داده اید، بهتر است به قسمت پاسخ ها و تفاسیر مراجعه کنیم.

این معما رو هم ببینید : آزمون شناختن فرد بد بو؛کدام فرد باعث ایجاد بوی بد شده است؟

اگر کودک الف را انتخاب کردید

انتخاب کودک الف را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: باید گفت که این فرد مطمئناً از نظر بسیاری گلدان را شکسته است. تقریباً مقصر به نظر می رسد. همه بچه های دیگر نیز به او نگاه کرده و اشاره می کنند. اما چه کسی می داند اوواقعا این کار را کرده است؟ چه می شود اگر بخواهند او را قربانی بسازند؟ شاید او احساس بدی دارد زیرا گلدان شکسته باعث ناراحتی مادرش شده است؟

تست-شخصیت-با-انتخاب-مقصر-1

اگراین کودک را انتخاب کردید، باید گفت که شما از نظر رفتاری همیشه مراقب همه اطرافیان خود هستید. مسئولیت پذیری، قابل اعتماد بودن و جزئیات گرایی ویژگی های اصلی شماست. باید گفت شما کسی هستید که پس از فکر کردن به همه چیز تصمیمات خود را می گیرید. در هیچ کاری عجله نمی کنید. بسیار محتاط هستید و به زبان بدن و رفتار همه توجه می کنید.

اما ویژگی های اصلی شخصی شما

  • متمرکز و محتاط
  • جزئیات گرا
  • دارای ویژگی های رهبری
  • پاسخگو
  • منطقی

اگر کودک ب را انتخاب کردید

انتخاب کودک بی را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: این کودک شبیه بچه بزرگی است که شاید وقتی گلدان شکسته بود آنجا بود. او با چشمانی مهربان به کودک الف نگاه می کند. به نظر می رسد که او قضاوت نمی کند یا عصبانی نمی شود، بلکه به نظر می رسد مراقب او است و فقط احساس ناراحتی می کند از شکستن گلدان.

تست-شخصیت-با-انتخاب-مقصر-2

اگر کودک ب را انتخاب کردید، در درک افراد و در کنار  افراد مختلف در در زمان های دردسرشان بودن، استاد هستید. شما نمی توانید بلافاصله درباره افراد قضاوت یا نتیجه گیری کنید. ابتدا سعی خواهید کرد آنها را بشناسید. فردی بسیار وظیفه شناس هستید. شما درک می کنید که مردم کامل نیستند و اشتباهات ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد.

ویژگی های اصلی شخصیت:

  • با وجدان
  • خودآگاه
  • گویا
  • آگاه

اگر کودک سی را انتخاب کنید

انتخاب کودک سی را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: این کودک بازیگوش به نظر می رسد، به خصوص با دستان درون جیبش. او پوزخند می زند و به نظر می رسد که تقصیر را به گردن دیگران می اندازد. به نظر می رسد او تلاش می کند تا این موقعیت را خنده دار کند. او همچنین بسیار مطمئن است که به خاطر گلدان شکسته سرزنش نخواهد شد، حتی اگر واقعاً آن را شکسته باشد.

اگر کودک سی را انتخاب کردید، باید گفت که شما دارای اعتماد به نفس استثنایی و مهارت های رهبری فوق العاده هستید. اما باید آنان را رشد و پرورش دهید. شما قادر به تشخیص مشکلات و مناسب ترین راه حل ها هستید. شما نسبت به نیازها و احساسات اطرافیان خود حساس هستید. نگران شادی اطرافیان خود هستید.

ویژگی های اصلی شخصیت:

  • پرشور
  • کاریزماتیک
  • رهبر

اگر کودک دی را انتخاب کنید

انتخاب کودک دی را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: این دختر کوچک به نظر می رسد که ترسیده و تقریباً اشک می ریزد. او لباس مادرش را گرفته است. به نظر می رسد که به دلیل یک اتفاق بد، تحت تأثیر احساسات قرار گرفته است. او نگران است که به خاطر شکستن گلدان سرزنش شود.

تست-شخصیت-با-انتخاب-مقصر-4

اگر کودک دی را انتخاب کردید، به این معناست که شما ممکن است به راحتی به دیگران اعتماد کنید. تا اندازه زیادی حساس و احساساتی هستید. اما همیشه سعی می کنید انسان بهتری باشید. دوست دارید روی خودتان و اهدافتان کار کنید تا به موفقیت برسید. شما راحت صحبت می کنید و شنونده خوبی هستید.

ویژگی های اصلی شخصیت:

  • حساس
  • اعتماد کردن به راحتی
  • قابل اعتماد
  • اسان گیر

پس چه کسی گلدان را شکست؟ پاسخ خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب مقصر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت سرگرمی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اینارم ببین:

معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

آزمون شناسایی مرد؛اگه خودتو نکته سنج میدونی بگو کدومشون مرد است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شش =

دکمه بازگشت به بالا