سرگرمیمعمای تصویری

کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

آزمون پیدا کردن دزد: با مطلب جدیدی از سری مطالب معمای تصویری وب سایت اهل فان می توانید هوش و نبوغ خود را به چالش بکشید. سوال معمایی امروز با عنوان “کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!”  از جمله معماهای تصویری است که کمتر کسی می تواند در زمان کم آن را حل کند. این معما واقعا شما را گیج خواهد کرد. اگر می خواهید با یک چالش واقعی روبرو شوید، این آزمون را از دست ندهید.

این آزمون در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است و کاربران بسیاری در ارائه پاسخ نهایی با یکدیگر بحث کرده اند و هر فردی با منطق خاص خود سعی در تشریح جواب معما بوده اند، اما هماهنگونه که همه می دانیم پاسخ این معما فقط یکی است و طراح این پاسخ را در نظر داشته است.

این تست هم جالبه : سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

این تست رو هم ببین : آزمون شناخت فرد کلک باز: فقط زرنگا میتونن بگن کدوم یکی کلک بازه

در آزمون پیدا کردن دزد، شما باید به پلیس کمک کنید دزد را از صاحب خانه شناسایی کند! در تمرین ذهنی امروز،  دو نفر را با اسلحه در وسط یک اتاق را می بینید که فقط یکی از آنها دزد مسلح است. فرد دیگر صاحبخانه است که توانسته است به گونه ای پلیس را مطلع کند. پلیس سر صحنه حاضر می شود، اما دو نفر را می بیند که بر روی هم اسلحه کشیده اند!

به نظر شما کدامیک صاحبخانه و کدامیک دزد مسلح است؟ به پلیس کمک کنید که بتواند زودتر تصمیم گرفته و دزد را خلع سلاح کند، پس اگر موافق هستید تصویر این تست را به صورت کامل و باکیفیت در زیر مشاهده کنید:

پیدا کردن دزد

.

.

سعی کنید در آزمون پیدا کردن دزد تقلب نکنید و وقتی پاسخ خود را دادید یا از یافتن پاسخ ناامید شدید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

هنوز پاسخ را بدست نیاوردید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است از یافتن پاسخ آزمون پیدا کردن دزد ناامید شده اید، پس ما به شما کمک میکنیم و مطمئن هستیم پاسخ آزمون شما را شگفت زده خواهد کرد.

.

.

پاسخ آزمون پیدا کردن دزد

با توجه به تصویر بالا فرد سمت چپ با لباس صورتی دزد است و دروغ می گوید و فرد سمت راست با لباس سبز صاحب خانه و راست می گوید، با توجه به قرارگیری ماوس در سمت چپ میز و همچنین دستگیره های مخصوص افراد چپ دسته در اتاق و یخچال می توان به این استدلال جالب رسید و چون مرد با لباس سبز چپ دست است صاحب خانه است و آقای پلیس را برای دستگیری دزد دروغگو کمک کنیم.

اگر این تست برایتان جالب بود آن را برای دوستان تان هم بفرستید و آنها را به چالش بکشید … 

 

مطالب مرتبط :

تست شخصیت رابطه زوجین؛کدام زوج رابطه شان را پنهان میکنند؟

تست بینایی سوارکار؛در تصویر چند سوارکار وجود دارد؟

آزمون شناخت پری دریایی: کدوم یکی هرگز در آب غرق نمی شه!

تست هوش بچه خون آشام رو پیدا کن! فقط زبلا زود می فهمن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا