سرگرمیتست بینایی

آزمون پیدا کردن تکه های زامبی؛تکه های زامبی رو در ده ثانیه پیدا کن

آزمون پیدا کردن تکه های زامبی؛اگر باهوش هستید و طرفدار پر و پا قرص سری فیلم های زامبی و ژانرهای این شکلی هستید وقتش رسیده که بفهمید واقعا چقدر با دنیای زامبی ها آشنا هستید؟!زامبی ها همانند خون آشام ها دارای نشانه های خاصی هستند.

 

اگر در زندگی تان حداقل یکبار فیلم هایی با این ژانر تماشا کرده باشید می توانید بفهمید که چه فرق هایی میان زامبی و خون آشام وجود دارد. اگر هم چیزی درباره شان نمی دانید پس این تست های سرگرمی اینجا هستند تا اطلاعات عمومی شما را در این زمینه بالا ببرند.

 

فیلم هایی مانند جنگ جهانی زد با بازی برد پیت و یا سریال خاطرات خون آشام، مشهورترین آثار در این زمینه هستند که اگر با این ژانر آشنا نیستید می‌توانید این ها را تماشا کنید و هیجان زده شوید.

در آزمون پیدا کردن تکه های زامبی زمان پیدا کردن این موجود این چالش را کمی دشوار می کند و برای برنده شدن در آن باید ثابت کنید که در هنر مشاهده تیز هستید!

آزمون پیدا کردن تکه های زامبی

آزمون پیدا کردن تکه های زامبی

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

حالا با توجه به این توضیحات داده شده تونستین فرد زامبی در تصویر را در ده ثانیه پیدا کنید؟اگه نتونستی غصه نخور چون الان ما قراره جواب آزمون پیدا کردن تکه های زامبی را برای شما دوستان بزاریم،پس با ما همراه باشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون پیدا کردن تکه های زامبی

جواب آزمون پیدا کردن تکه های زامبی

همانطور که مشاهده میکنید،تکه های زامبی در جاهای مختلفی می باشد،که با کمی دقت به راحتی قابل شناسایی بودن.

در آزمون پیدا کردن تکه های زامبی، بر چابکی، کنترل احساسات و مهارت های بینایی شما تاکید می کنیم. بسیاری تعجب می کنند که آیا تست های بهبودیافته می تواند مهارت هایی را برای آنها به ارمغان بیاورد که هرگز نداشتند، حقیقت این است که هیچ مطالعه ای وجود ندارد که این کارایی را ثابت کند، اما بسیاری از متخصصان از این موضوع دفاع می کنند که ورزش مغز و سایر مناطق بدن هرگز جنبه بدی ندارد. این شما را برای رویارویی با آزمونی آماده می‌کند که نیاز به تمرکز، تمایل و چابکی زیادی دارد و حتی بهترین آماده‌ها نیز مشکلات گزارش شده در این چالش را تقویت می‌کنند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت اتاق گرگینه؛خیلی نکته سنجی میخاد حل این موضوع

آزمون بینایی روح؛اگه چشمات تیزه روح ها رو پیدا کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =

دکمه بازگشت به بالا