سرگرمیتست هوش

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارات، پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت: با پیدا کردن عدد مناسب میزان توانائیهای شناختی و همچنین ضریب هوش خودتان را ثابت کنید! نابغه ها موفق می شوند.  آیا تا به حال بازی های توالی منطقی را حل کرده اید؟ امروز یک نوع از این پازل ها را به شما پیشنهاد می کنیم. با مجله خبری اهل فان و آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت همراه شوید.

این تست هوش برای چند دقیقه مغز شما را مورد آزمایش قرار می دهد. اگر باهوش هستید، این یک نسیم برای شما خواهد بود! با خیال راحت برای خودتان وقت بگذارید و به دنبال این پاسخ باشید که راه حل این دنباله منطقی تصویری چیست!؟ در زیر، دنباله ای از معادلات را دارید که در پایان یک معادله حل نشده است. محدودیت زمانی 5 ثانیه ای برای حل آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت وجود ندارد.

آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید….

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برای حل آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت از کسی درخواست کمک نکنید، بلکه سعی کنید خودتان آن را حل  و رمزگشایی کنید و توانایی های شناختی خود را بسنجید. به محض اینکه آماده شدید می توانید شروع کنید! با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که برای تمرکز تا حد امکان چند لحظه وقت بگذارید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت!

آیا فکر می کنید می توانید این عبارت دنباله ای را حل کنید؟

این مطلب هم جالبه: با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی را تصحیح کنید!

آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت

زمان شما به پایان رسید. شما می توانید از فرصت دوم خوتان برای رمزگشایی آزمون هوش ریاضی سخت استفاده کنید. راه حل این تست هوش را در زیر ببینید آیا پاسخ درستی دارید یا خیر؟

.

.

.

.

.

.

.

راه حل آزمون هوش ریاضی سخت: منطقی که برای حل این معما باید یافت می شد:

معادله اول 5+5=11 را به دست می دهد. با افزودن 1 به 10 به دست می آید. در معادله دوم از همین رویکرد پیروی شده و حصل جمع دو عدد در عدد 2 جمع شده و سپس معادلات بعدی حاصل جمع در 3 و 4 و الی آخر…. بر همین اساس و منطق به جای علامت سوال باید عدد 23 باشد.  در آخرین معادله، باید پاسخ را با عدد 5 جمع کنیم. سپس 9+9=18+5=23 را بدست می آوریم.

این مطلب هم جالبه: چیستان: کدام کلمه است که همه به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری می کنند!؟

آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت-2

امیدوارم از آزمون هوش با عبارت ریاضی سخت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا