سرگرمیتست بینایی

آزمون قدرت دید با خرچنگ، خرچنگ را در میان شاه میگو ها پیدا کن!

آزمون قدرت دید با خرچنگ: دوداس یک هنرمند مجارستانی است که توانسته است آثار بسیار زیبا و متفاوتی را خلق کند. وی نقاشی هایی خلق می کند که امروز برخی از محققان به کمک آنها دقت، تمرکز و بینایی افراد را مورد سنجش قرار می دهند. البته خود نیز در یکی از مصاحبه های خود به این موضوع اشاره کرده است. او خود می گوید که تلاش کرده است که مغز و توانائیهای شناختی مخاطبان خود را به چالش بکشد. با آزمون قدرت دید با خرچنگ با بخش تست بینایی اهل فان همراه باشید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

 آزمون قدرت دید با خرچنگ

وی معتقد است، زندگی ماشینی امروز باعث شده که مغز و چشم نیز به مانند دیگر اعضای عمومی بدن فاقد فعالیت باشد. بر همین اساس او در آثار خود، در کنار جزئیات کلی تصویر، شی متفاوتی را جایگزین می کند. در چالشی که امروز مجله خبری چشمک برای شما تهیه کرده ایم، دوداس تعداد زیادی لابستر یا میگو را به تصویر کشیده است. اما در میان این لابسترهای قرمز، چهار خرچنگ قرمز نیز دیده می شود.شما در کمتر از 10 ثانیه اگر این خرچنگ ها را پیدا کنید، قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی است.

به تصویر با دقت نگاه کنید. کل تصویر را مورد وارسی قرار دهید. خرچنگ های قرمز در میان لابسترهای قرمز رنگ پنهان شده اند. اما دیدن آنها تنها سخت نیست. فقط کمی دقت، تمرکز و توجه می خواهد. اگر آماده اید با دقت به تصویر نگاه کنید!

 

آزمون قدرت دید با خرچنگ

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با خرچنگ

اگر تصویر را ندیدید، اشکالی ندارد. دوباره امتحان کنید. ؟ می توانید جواب این آزمون را در پایین صفحه ببینید.

.

.

.

.

.

پاسخ در زیر آمده است. اگر می خواهید ببینید کدام یک است، هنوز فرصت هست. اگر می‌خواهید یک بار دیگر نگاه کنید، اکنون فرصت دارید تا به بالا بروید.

.

.

برای دیدن پاسخ آماده اید؟ ایناهاش!

آزمون قدرت دید با خرچنگ-پاسخ

.

آزمون قدرت دید با خرچنگ-1

آثار دوداس

حیوانات کارتونی شایان ستایش و نقاشی های عجیب و غریب Gergely Dudás حاوی جزئیات پنهانی است که افراد را به بررسی دقیق آنها می کشاند. او سه کتاب با تصویرهای معمایی منتشر کرده است: یکی از این کتاب هابا پازل های معمایی برای تعطیلات به نام «کتاب چیزهای پنهان خرس شاد»، دیگری با مضمون هالووین به نام «کتاب چیزهای پنهان خرس شبح آور» و سومین کتاب «چیزهای پنهان خرس بهار»است.

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه!می تونید در مدت زمان 10ثانیه تفاوتها را پیدا کنی؟

اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا