سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

آزمون شناسایی کدام نابود می شود: اگر فکر می‌کنید خیلی هوش بالایی دارید یا برا خودتون کارگاهی هستین، نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط افراد تیزبین و باهوش میتوانند در 5 ثانیه آن را حل کنند را از دست بدهید. آیا برای انجام آزمون شناسایی کدام نابود می شود اماده اید؟ پس با مجله اهل فان و آزمون شناسایی کدام نابود می شود همراه شوید و کسی که شیشه را شکسته است شناسایی کنید.

جالب است: آزمون شناسایی احمق ترین آدم؛کدوم فرد به نظرتون احمق ترین فرد در تصویر است!؟

آزمون شناسایی کدام نابود می شود

اگر ادعای شرلوک هولمز بودن دارید یا در کودکی به کارگاهی های پوآرو و خانم مارپل خندیده اید، اینجا دیگر نوبت شماست تا متوجه شوید حل مسائل به این آسانی هم نیست و این داستانها و فیلمها هوش و ذکاوت بالای نویسنده داستان را در پس خود داشته اند.

در تصویر زیر دقت کنید و با توجه به اطلاعات سینمایی تان مشخص کنید که کدام یکی از افراد درون تصویر نابود می شود؟!

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

تصویر آزمون شناسایی کدام نابود می شود

آزمون شناسایی کدام نابود می شود

.

.

حتما امتحان کنید: شخصیت شناسی تصویری حیوانات قدرتمند: ابتدا تصویر شیر را دیدید یا ببر؟

.

.

.

به کسانی که پاسخ آزمون شناسایی شیشه شکن را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 4 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

اینم ببین:تست قدرت بینایی شش حیوان ،افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی کدام نابود می شود

خون آشام با طلوع آفتاب خواهد مرد و فرصت فرار ندارد و زامبی در این اتفاق از بین نخواهد رفت و احتمالا گرگ ها را فراری یا بیمار خواهد کرد!

پاسخ آزمون شناسایی کدام نابود می شود

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی شیشه شکن رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی اشتباه فوتبالی: خوره های فوتبال اگه ادعاتون میشه 2 اشتباه این تصویرو پیدا کنید!

 تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا