سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛ شما در آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی با دو زندانی زن روبرو هستید. هر دوی این زندانی وضعیت و روحیه خاصی دارند. اما قرار است به زودی یکی از زندانی ها از زندان آزاد شود. به نظر شما کدامیک از این دو زندانی زن قرار است از زندان، آزاد شوند!؟

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد بگویید کدام زن بزودی از زندان آزاد خواهد شد؟دلیل شما چیست؟

اینم ببین: آزمون شناسایی تفنگ مخفی؛ چه کسی سعی میکند یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

شما برای یافتن پاسخ این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید، اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تصویر آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

شبکه های اجتماعی محبوبت زیادی دارند. این محبوبیت بیشتر بخاطر فضای این شبکه هاست که افراد می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود مطالب مورد نظر خود را دنبال کنند. معماها و سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید.

به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد.

در این آزمون شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. کلید موفقیت در این آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد.

این آزمون جذابم ببین: تست شناخت قاتل سینما: قبل از اینکه حادثه بدی رخ بده، قاتل سینما را شناسایی کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ؛یکی از دو زندانی تصویر توانسته از زندان فرار کند، اما چگونه؟

پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

برای اینکه بتوانید معمای بالا را سریع و دقیق حل کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با دقت زوایای تصویر و نیز توضیحات را مورد توجه قرار دهید. در توضیحات گفه شد که قرار است یکی از این دو زندانی به زودی آزاد شوند، اما زمان مشخص نشده است که مثلا فردا یا پس فردا!؟

بیشتر پاسخ دهندگان زنی که مشغول دیدن خود در آینه و آرایش  خود می باشد را انتخاب کرده اند که این مسئله با توجه به توضیح بالا اشتباه است. از سوی دیگر به ظرف غذای این زندانی نگاه کنید. تمام غذا خورده شده است. زیرا این زن کسی است که قرار نیست به زودی از زندان آزاد شود. اما زن سمت راست در حال فکر کردن است. احتمالا او روزشماری می کند برای آزادی. حتی دیگر او به غذای بی کیفیت زندان لب نزده است و پشه ها در اطراف آن در حال چرخیدن است. زیرا می داند به زودی از زندان آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا