سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی همسر گرگینه؛ کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

آزمون شناسایی همسر گرگینه؛در تصویر آزمون شناسایی همسر گرگینه، دو زن خانه دار را مشاهده می کنید که مشغول کارهای روزمره خود در خانه می باشند. همه چیز طبیعی و عادی به نظر می رسد. اما طراح و سازنده این آزمون گوشزد می کند که یکی از این زنان با یک گرگینه می باشد که ازدواج کرده است!اما کدام یکی از این زنان یک گرگینه می باشد؟

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های مجود در آن بگویید کدام زن یک گرگینه می باشد؟

 

شما برای جواب دادن به این آزمون با محدودیت زمانی مواجه هستید،آیا می توانید فقط با نگاه کردن به تصویر به مدت 8 ثانیه متوجه شوید که زن گرگینه کیست؟ بهتر است آزمون شناسایی همسر گرگینه را با دوستان و اطرافیان خود امتحان کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی همسر گرگینه

آزمون شناسایی همسر گرگینه

رازی که درون آزمون شناسایی همسر گرگینه نهفته است و شما باید آن را رمزگشایی کنید، بسیار مشکل است. شما باید با کمک نشانه ها و جزئیاتی که در تصویر وجود دارد این کار را انجام دهید. لذا شما نیازمند یک چشم تیزبین و دقت و تمرکزی عالی در حد کارآگاههایی همچون شرلوک هولمز و … هستید.

استفاده از ماشین حساب موبایل و دیگر وسایل سبب شده است که ما کمتر مغز را درگیر موضوعات و مسائلی که برای آن مفید است کنیم. این بی تحرکی می تواند در بلند مدت آسیب جدی به مغز وارد کند. به باور محققین، بخشی از دلایل ابتلا بیماران آلزایمری و … به دلیل کاهش فعالیت های مغزی آنان در سنین پایین تر بوده است. آزمون شناسایی همسر گرگینه و دیگر آزمون های مشابه با درگیر کردن مغز و ذهن شما، می توانند عملکرد مغز را افزایش داده و سبب یک تمرین جدی ورزشی برای آن باشد.

آیا شما در آزمون شناسایی همسر گرگینه، موفق به دیدن جزئیاتی شده اید که شما را به هدفتان که همان رمزگشایی و ارائه پاسخ است را نشان دهد؟به تمام قسمت هایی که هر دو عکس را تشکیل می دهند نگاه کنید و پرونده را در مدت زمان تعیین شده حل کنید. به این طریق شما متوجه خواهید شدکه آیا یک کارآگاه واقعی هستید یا خیر.

اگر پاسخ را پیدا نکردید ایرادی ندارد چون ما بزودی با بیان دلیل این آزمون را حل خواهیم کرد ،پس با ما همراه باشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی همسر گرگینه

حالا نوبت به جواب آزمون رسیده است،اگر واقعاً متمرکز بودید، مطمئناً متوجه کفش‌های کتانی جفت شده،شده‌اید که در کنار زن دارای بلوز آبی روشن قرار دارند، به نظر می‌رسد توسط انگشت های پای یک غیر انسان یا همان گرگینه پاره شده‌اند. (زمان تبدیل شدن از انسان به گرگینه) تصویر را باز بررسی کنید! حتی روی زمین پنجه کشیدن های گرگینه دیده می شود.

پاسخ آزمون شناسایی همسر گرگینه

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده جواب آزمون شناسایی همسر گرگینه را بدهید؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر گرگینه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارم ببین:

تست هوش ازدواج ناموفق: اگر آینده نگریت بالاست بگو کی زودتر طلاق می گیره؟!

تست شخصیت دختر جذاب: به نظرت کدوم یکی برگرده از بقیه جذاب تر هست؟

آزمون شناسایی طراح کودک ربایی؛اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا