سرگرمیمعمای تصویری

تنها یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در یک نگاه خانواده ثروتمند را در این تصویر شناسایی کند!!

آزمون شناسایی خانواده ثروتمند: تیزبینی، دقت، تمرکز و قوه تحلیل بالا رمز موفقیت و پیروزی در سوالات هوش تصویری است. اما متاسفانه نوع سبک زندگی باعث شده است که همه موارد بالا  از سوی افراد نادیده گرفته شود. سطح دقت و تمرکز کاهش یافته و افراد خیای سرسری از توجه به جزئیات اجتناب می کنند. همین مسئله کاهش فعالیت مغزی را به همراه داشته و افراد در سنین کهنسالی به مشکلاتی همچون آلزایمر، فراموشی و … دچار می شوند.

سوالات هوش تصویری و آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی خانواده ثروتمند می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را درگیر کند. زمان کم برای پاسخگویی به این آزمون برای سخت تر شدن آزمون و همچنین درگیر کردن بیشتر ذهن شماست. با مجله سرگرمی اهل فان و جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری همراه باشید.

آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

برای اینکه بتوانید به آزمون امروز پاسخ دهید، باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. سپس با قوه تخیل و منطق خود یک پاسخ درست برای آزمون شناسایی خانواده ثروتمند ارائه دهید. این آزمون مورد استقبال کاربران در فیس بوک قرار گرفت. اما عده کمی توانستند در مدت زمان تعیین شده به آن پاسخ دهند.

در آزمون شناسایی خانواده ثروتمند شما با دوتصویر متفاوت روبرو هستید. در هر دو تصویر شاهد یک خانواده هستید که در حال دادن هدیه سال نو به فرزندشان هستند. همه چیز نرمال و عادی است. یه نظر می رسد همه از آمدن سال نو خوشحال هستند. آنچه از شما در آزمون شناسایی خانواده ثروتمند خواسته می شود، این مسئله است که کدامیک از خانواده های تصویر ثروتمندتر از دیگری است!؟

اگر آماده هستید، تصویر را نگاه کنید. با ارئه پاسخ درست و منطقی به آزمون شناسایی خانواده ثروتمند اثبات کنید یک نابغه هستید و دقت و تمرکز شما بسیار عالی است.

 

تصویر آزمون شناسایی خانواده ثروتمند 

آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

امیدوارم پاسخ درستی برای آزمون شناسایی خانواده ثروتمند پیدا کرده باشید. اما اگر هنوز به جواب قطعی دست پیدا نکرده اید می توانید بیشتر دقت کنید. در این آزمون شما می توانید به خوبی خود را مورد آزمایش قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

.

به تصویر دو خانواده نگاه کنید. به کودک هر دو خانواده و واکنش آنها دقت کنید. کودک خانواده سمت راست بسیار خوشحال و هیجانی به نظر می رسد. به پشت سر آنها نگاه کنید. تنها دو جوراب بابانوئل تزئینی دیده می شود. اما در سمت چپ، کودک چند کادو گرفته است. مشخص است که هم مرد خانواده و هم زن خانواده شاغل است و هر کدام جداگانه یک هدیه برای کودک گرفته است. کودک زیاد هیجان زده دیده نمی شود. سه جوراب تزئینی بابانوئل هم دیده می شود که به طور کامل جلو شومینه را تزئین کرده است.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ثروتمند

پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی قاتل خطرناک؛ اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی میتونی قاتل را پیدا کنی!

آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده: کدام یکی قاتل است؟ باهوشا هم نتونستن بفهمن!

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده؛میتونی بگی با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا