سرگرمیمعمای تصویری

با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

آزمون شناسایی موجود غیر انسان: شما فقط 5 ثانیه محدودیت زمانی دارید تا بتوانید این بازی تصویری اهل فان را حل کنید. تیزبنی و نکته سنجی برای رسیدن به پاسخ سوال به شما کمک زیادی می کند. آیا قادر به حل آزمون شناسایی موجود شبه انسان خواهید بود؟ دقت کنید، تمرکز کنید و سپس معمای تصویری را پاسخ دهید.

پازل های تصویری به افراد این امکان را به ما می دهند که با خستگی مبارزه کرده و سطح تمرکز خود را بهبود ببخشیم. شما با انجام این بازی های، از دل مشغولی ها و دغدغه های روزانه برای لحظاتی فارغ شده و با دقت و تمرکز کردن در آنها می توانید مغز و ذهن خود را ورزش دهید.  مجله سرگرمی اهل فان به صورت روزانه و مرتب با جدیدترین و جذاب ترین معماها و سوالات تصویری با شماست. امروز نیز با آزمون شناسایی موجود شبه انسان با شماست.

آزمون شناسایی موجود شبه انسان

آیا آماده هستید تا مهارت های خود را به حداکثر برسانید؟ به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در آزمون شناسایی موجود شبه انسان تا حدامکان باید از هرگونه حواس پرتی خودداری کرده و در محیط آرام قرار بگیرید تا بتواندی راحت تر دقت و تمرکز کنید سپس توانایی های خود را به عنوان یک کارآگاه در آزمون شناسایی موجود شبه انسان به کار ببرید، تا بتوانید شبه انسانی را که در حال صرف شام در رستوران است شناسایی کنید. در این تصویر ما 4 مظنون را به شما در تصویر معرفی می کنیم تا پرونده را راحت تر تجزیه و تحلیل کنید.

فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا امتحان کنید و بفهمید که موجود شبه انسان کیست. اماده اید؟

 

تصویر آزمون شناسایی موجود غیر انسان

آزمون-شناسایی-موجود-شبه-انسان

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی موجود شبه انسان

آیا برای آزمون شناسایی موجود شبه انسان به زمان بیشتری نیاز دارید؟ پس تنها 3 ثانیه فرصت دومی به شما می دهیم تا بتوانید چابکی ذهنی و خلاقیت خود را برای حل تعارضات نشان دهید.

.

.

.

.

.

.

آیا موفق به حل پرونده آزمون شناسایی موجود شبه انسان نشدید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که متوجه نشده اند که یک شبه انسان کیست، اما نگران نباشید، ما تصویر حل شده را به شما ارائه می دهیم.

پاسخ آزمون شناسایی موجود شبه انسان، همان زن با موهای بلوند موجود شبه انسان است، اگر به بازوهای او نگاه کنید بیش از 3 تا بازو دارد، یکی از آنها را زیر میز پنهان کرده تا دیگران متوجه نشوند. حتی دقت کنید از میان موهای او دو شاخک کوچک زرد رنگ هم دیده می شود. این سوالات هوش فقط و فقط برای بالا بردن سطح جزئی نگری شما طراحی می شوند. اذا گاهی ممکن است یا واقعیت موجود دنیا تطابق نداشته باشد.

آزمون-شناسایی-موجود-شبه-انسان

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

امیدوارم از آزمون شناسایی موجود شبه انسان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

این مطالب را هم ببین :

سوال هوش خون آشام: کدامیک از سه نفر زیر خون آشام است؟!

معمای چالشی یافتن قاتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

آزمون شناخت آتشنشان قاتل؛کدوم یکی از آتشنشان ها زن رو به قتل رسونده است؟

اگر نکته سنج هستی بگو سوال هوش دزد بچه کدومشونه؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا