سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: معمای تصویری امروز از آن دسته معماهایی است که قطعا برای تحلیل و حل آن باید به خوبی از سلول های خاکستری مغز و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. شما باید قاتل مرد داخل پارک را در یک نگاه شناسایی کنید. در یادداشت زیر می توانید یکی از پیچیده ترین معماهای بصری فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی را مرور کنید.

پازل های تصویری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پست ها و مطالب در اینترنت است، به خصوص تصاویر پیچیده تر. بنابراین، ما چالشی را به شما ارائه خواهیم کرد که کمتر کسی توانسته است در زمان مشخص شده بر آن غلبه کند. زمانی که برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره دارید تنها 5 ثانیه است.

اینم ببین: تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

آزمون شناسایی قاتل مرد پارک

در این چالش تصویری، شما توانایی خود را در حل پرونده ها به همان سبک یک کارآگاه FBI آزمایش خواهید کرد، زیرا یک قتل در یک پارک انجام شده است. در تصویر زن و فرزندش بر روی نیمکت نشسته اند و کودک با رنگ گواش قرمز مشغول نقاشی کشیدن است. کنار زن بر روی نیمکت یک مرد که گویا مرده است، نیز حضور دارد. در سمت چپ تصویر نیز زنی دیگر حضور دارد. پلیس زن و مرد را مورد بازجویی قرار داد. هر کدام از زنان یکدیگر را متهم به قتل مرد بیچاره می کردند.اما در نهایت پلیس متوجه قاتل شد.

به نظر شما پلیس کدام یک را به عنوان قاتل شناسایی و دستگیر کرده است؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر؛فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد پارک

آزمون شناسایی قاتل مرد پارک

اینم جالبه: آزمون تمرکز با مداد؛قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

.

.

.

.

.

پاسخ این تست هوش فوق العاده جالب و خفن رو پیدا کردین؟ خیلی ها نتوانستند پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد پارک را پیدا کنند و اگر در بهترین حالت هم بیشتر از 10 ثانیه طول برایشان طول کشید، ولی اگر هنوز پاسخ را نیافته اید یک 10 ثانیه دیگر هم به خودتان فرصت دهید!

جالب است: تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

.

.

.

.

شاید جالب باشه: تست هوش تقسیم 12 سیب: این آزمون ریاضی قدیمی و جالب رو بلدی؟!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد پارک

پاسخ را برایتان در تصویر علامتگذاری کرده ایم. فردی که در سمت چپ تصویر قرار دارد، قاتل مرد است. او در واقع یک مرد است که برای اینکه شناسایی نشود کلاه گیس زنانه استفاده کرده و خود را به شکل زنان درآورده است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد پارک

این هم جالبه: گروه خونی و شخصیت افراد: گروه خونی‌ شما، ویژگی‌های کلی شخصیتی شما را افشا می‌کند!

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارو هم ببینید :

 آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرفp:افراد زیادی نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

آزمون شناسایی سارق فروشگاه؛دزد چه کسی است و چه اقلامی را دزدیده!؟

 آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

 تست شخصیت کیمیاگر: ویژگی های خوب درونی ات چیست؟ یکی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

 تست شخصیت نقاط قوت: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =

دکمه بازگشت به بالا