سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی؛ به نظر شما کدامیک فرزند واقعی زن و شوهرموجود در تصویر نیست؟

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی؛ در معمای تصویری آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی زن و شوهری در حال تماشای بازی فرزندان خود در پارک دیده می شوند. آنها از دیدن فرزندانشان که در یک روز آفتابی با شادی بر روی شن ها بازی می کردند بسیار خوشحال به نظر می رسند.دختر بچه‌ای با لباس زرد که چنگال در دست دارد، پسری قلعه‌ شنی درست می‌کند و دختری دم اسبی در حال توپ بازی است. اما لازم است بدانیم در بین این سه نفر، کودکی فرزند این زن و شوهر نیستند.

به نظر شما کدام کودک فرزند واقعی زن و شوهر نیست؟ سعی کنید دلیل را با جزئیات توضیح دهید تا به راحتی قابل درک باشد!

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

سوالات ساده هوش مانند آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی، ممکن است بی اهمیت به نظر برسند و فقط بازی کودکانه باشد. با این حال، این گونه معماها باعث دقت محیطی شما می شود و باعث می شود که به کوچکترین جزییات دقت کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی نگاه کنید.

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

تصویر آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی

جالب است: آزمون شناسایی دزد لباس؛ دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

یادتان باشد برای حل کردن این معمای تصویری شما دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید.پس با دقت و حواس جمع به تصویر نگاه کنید تا بتوانید جواب این آزمون را بدهید.

بازی های فکری در اینترنت به یکی از پرطرفدارترین مطالب موجود تبدیل شده اند. بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان یک معمای تصویری جدید را به اشتراک گذاشته است. سوالات هوش تصویری مشابه آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی جالب و سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز هستند.

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی می تواند لحظات شادی برای شما به ارمغان بیاورد. این آزمون ها هم سرگرم کننده هستند و هم ورزش مناسبی برای مغز و افزایش فعالیت آن است. افزایش فعالیت مغز با رشد و توسعه مهارتهای شناختی همراه است. با انجام منظم بازی های فکری دقت و تمرکز شما افزایش پیدا می کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بهتر می توانید جزئیات پدیده ها را شناسایی کنید.

اگر می‌خواهید به آزمون هایی مانند معمای تصویری امروز پاسخ درستی دریافت کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که توضیحات و تصویر را با دقت بررسی کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

پاسخ آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی

در تصویر دختر کوچکی با لباس زرد را میبینیم که چشمانش سبز و فاقد مردمک است. همچنین پوستش به تناسب دو کودک دیگر رنگ پریده است. در واقع او انسان نیست، بلکه فقط یک عروسک پلاستیکی است. بنابراین، او مناسب ترین پاسخ است.

پاسخ آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی فرد غیرعادی در زندان؛ کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نمی باشد!؟

آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

 تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

 آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

معمای شناسایی زندانی فراری؛باهوشا بگن چه کسی از زندان فرار کرده است؟

 آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

 با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا