سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد پیروز؛احتمال کشته شدن کدامیک از افراد تصویر بیشتر است؛ مرد یا زن!؟

آزمون شناسایی فرد پیروز؛ در تصویر آزمون شناسایی فرد پیروز شاهد دعوای یک زن و مرد با هم هستیم. گویا یک دزد خیابانی تلاش دارد که زنی را تهدید کند تا اموال او را بدزدد؛ غافل از اینکه این زن نیز خود از اعضای یک گروه تبهکار است. این زن نیز بلافاصله مرد دزد را که گمان می رود به تازگی این کار را شروع کرده است تهدید می کند. به نظر شما در این دعوا چه کسی پیروز می شود. چه کسی احتمال بیشتری دارد که به قتل برسد!؟

آیا میتوانید با توجه به موقعیت و نشانه های موجود در تصویر بگویید کدام فرد پیروز این مبارزه میگردد؟

شاید جالب باشد: تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

به باور سازندگان این معمای تصویری، تنها افراد با ضریب هوش بالا قادرند در زمان مشخص شده 8 ثانیه ای آن را تحلیل و پاسخی منطقی ارائه کنند. بیشتر سوالات تصویری ساده به نظر می رسند اما گاهی یافتن یک پاسخ مشخص و منطقی سخت است.

تصویر آزمون شناسایی فرد پیروز

حتما ببینید: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

آزمون شناسایی فرد پیروز

به باور سازنده آزمون شناسایی فرد پیروز، حل و ارائه پاسخ به این آزمون کمی پیچیده است و هر کسی ممکن است پاسخ به خصوصی در این زمینه داشته باشد. اما داشتن اطلاعات عمومی می تواند تا اندازه زیاد یه به یافتن و ارائه پاسخ درست به این آزمون کمک کند.

توانایی ذهنی و تحلیل خود را برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی فرد پیروز بسنجید. پس با دقت تمام به تصویر نگاه کنید و تمام تمرکز خود را معطوف به این عکس کنید ت بتوانید جواب این معمای تصویری را بدهید.

این گونه مطالب طرفدارن زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. چرا که حتی ارائه پاسخ به آن نیز دور از چالش نیست و افراد زیادی می توانند با منطق خود پاسخ را تأئید یا رد کنند. اما آنچه که در این میان مهم است میزان دقت و تمرکزی است که در طول توجه به این سوالات صرف میشود. این دقت و تمرکز سبب فعال تر شدن سلول های مغز می شود که در نهایت این فعال شدن می تواند رشد و سلامت این عنصر مهم در بدن را تضمین کند.

دزد رو در این آزمون پیدا کن: آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این آزمونم ببین: آزمون شناسایی قاتل پرنسس: قاتل پرنسس را در 3 ثانیه پیدا کن تا ثابت کنی خنگ نیستی!

پاسخ آزمون شناسایی فرد پیروز

ممکن است بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده باشند که زن موجود در تصویر کشته خواهد شد. اما اگر به تصویر و توضیحات نگاه کنید متوجه خواهید شد که مرد دزد کاملا دست و پای خود را گم کرده است. مشخص است که او تا حالا سرقت مسلحانه انجام نداده و حتی کسی را نکشته است.

لذا اگر او شلیکی هم انجام بدهد با توجه به نوع سلاح گرفتن مرد دزد، به احتمال زیاد تیرش به هدف برخورد نمیکند یا به ظرف آهنی که زن در دستانش دارد برخورد میکند و مشخص است که سینی ضخامت زیادی دارد،  تیر کمانه کرده و احتمال اینکه به خود مرد برخورد کند، زیاد است. اگر هم شلیکی انجام ندهد، زن همان طور که اشاره شد از اعضای باند تبهکار است و ممکن است به مرد به راحتی با چاقو آسیب برساند.

از دست نده: آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

اینم ببین: آزمون شناسایی آدم دروغگو؛ چه کسی خود را به مریضی زده تا از زیر کار در بره!؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد پیروز

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی فرد پیروز جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد پیروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

7سوال هوش جذاب که می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد!

تست شخصیت شناسی ماسک: کدامیک از این ماسک ها را دوست دارید بر چهره بزنید!؟

 آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان؛ اگر ادعا میکنی باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =

دکمه بازگشت به بالا