سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اکبری واقعاً قاتل هست!

آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری: مجله سرگرمی اهل فان با یک سوال تصویری معمایی دیگر با شما همراه است. باید گفت که آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری یکی دیگر از تصاویر معمایی چالش برانگیزتر موجود در اینترنت است. شما باید از تمام دقت، تمرکز و هوش خود استفاده کنید تا بتوانید این آزمون را رمزگشایی کنید. ما مطمئن هستیم در طول غلبه بر این چالش، دچار یک سردرد واقعی خواهید شد. به خاطر اینکه برای پاسخگویی فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

به واقع شما در آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری، شما براساس شواهد تصویر باید بفهمید آیا اقای اکبری راست می گوید و همسر خود را به قتل نرسانده است!؟ آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری پس از انتشار در فیس بوک در کمتر از یکساعت، 1100 مرتبه همرسانی شده است. بیش از 90درصد کاربران در تلاش برای یافتن پاسخ این چالش تصویری دچار اشتباه شده و نتوانستند به صورت کامل با کمک جزئیات تصویر و در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای سوال معمایی را حل کنند. با مجله سرگرمی اهل فان  همراه باشید و هوش خود را بسنجید.

این معما هم جالبه ببینید : آزمون شناخت آشپز زامبی؛کدوم یکی از این آشپزها یک زامبیه؟

آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری

تنها کاری که شما باید در این چالش تصویری انجام دهید این است که به جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود با دقت نگاه کنید. هر یک از جزئیات، هر چقدر که مهم نباشند و پوچ به نظر برسند، اما مطمئنا به شما در یافتن راه حل کمک می کند. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

دو پلیس به آقای اکبری مراجعه کرده اند و تصمیم دارند وی را به اتهام قتل همسرش بازداشت کنند. اما اقای اکبری معتقد است که این کار را نکرده است و تمام طول شب در خانه نبوده است. او تعجب کرده است و می گوید که این کار را نکرده است و در این مکان که اکنون در آن حضور دارد، بوده است. اما پلیس معتقد است که اکبری همسر خود را به قتل رسانده است. شما چه فکر می کنید!؟

ما از شما می خواهیم به دقت به تصویر آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری دقت کنید. تمام زوایای تصویر را بررسی کنید تا به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری

.

.

.

.

.

.

.

این معما رو هم ببینید : آزمون شناختن فرد بد بو؛کدام فرد باعث ایجاد بوی بد شده است؟

پاسخ آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری: آقای اکبری قاتل است!

ماموران اصلا زمان قتل را نگفته اند و آقای اکبری چون قاتل است گفته که از دیشب اینجا بوده است!

همچنین او می گوید تمام طول شب را در مکانی که اکنون حضور دارد بوده است. این مکان کلاس درس است و یک آزمایشگاه نیست. آقای اکبری تلاش دارد با صحنه سازی، نشان دهد که تمام طول شب در حال آزمایش بوده است. در ضمن شلوار اقای اکبری لکه هایی دارد که شبیه خون است. احتمالا او تلاش کرده لکه های خون را از بین ببرد، اما موفق نشده است.

پاسخ آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

امیدوارم از آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا