سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی زرنگ؛ کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

آزمون شناسایی زندانی زرنگ؛در تصویر آزمون شناسایی زندانی زرنگ دو زندانی مشاهده می شوند که در حال گفتگو با خانواده و انجام کاری هستند. شاید در نگاه اول چیزی غیرطبیعی دیده نمی شود، اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که یکی از زندانیان با کمک فرد ملاقات کننده، تلاش دارد از زندان فرار کند. اقداماتی را هم در شرف انجام دارد!

آیا میتوانید با توجه به تصویر بگویید کدام زندانی نقشه دارد از زندان فرار کند؟

 

به نظر شما کدامیک از زندانیان، چنین تصمیم داشته و اقداماتی را به صورت عملی شروع کرده است؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی زندانی زرنگ را با یکدیگر ببینیم. یادتان باشد برای شناسایی این زندانی زرنگ تنها 5 ثانیه وقت دارید.

 

تصویر آزمون شناسایی زندانی زرنگ

 آزمون شناسایی زندانی زرنگ

آزمون شناسایی زندانی زرنگ می تواند تمرکز، دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون شناسایی زندانی زرنگ باید بتوانید زندانی که اقدام عملی برای فرار کرده را شناسایی کنید. سایت اینترنتی اهل فان همواره با جذاب ترین و دقیق ترین معماهای تصویری باشماست.

برای انجام و ارائه پاسخ درست به آزمون شناسایی زندانی زرنگ و سوالات تصویر مشابه، شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستید. بسیاری از این سوالات فاقد یک نگاه منطقی بالا و استفاده از هوش هستند. در واقع سازندگان این سوالات تلاش دارند با طرح چنین سوالاتی، دقت نظر و جزئی نگری را در شما افزایش دهند.

شما با دقت و تمرکز کردن می توانید پاسخ را پیدا کنید. این مسئله می تواند در بلند سبب رسد و توسعه دقت و تمرکز شما شود.

اگر تاکنون به آزمون شناسایی زندانی زرنگ پاسخی نداده اید بهتر است بیشتر حواس خود را جمع کنید.چون جواب نهایی در تصویر موجود می باشد که با کمی دقت و تیزبینی به راحتی قابل مشاهده می باشد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زندانی زرنگ

برخی بلافاصله با دیدن نقشه روی میز زن و مرد در سمت راست مدعی شدند که مرد با بررسی نقشه زندان تصمیم به فرار دارد. اما آیا منطق اجازه می دهد که باور کنید مرد زندانی به راحت در حضور دیگران نقشه زندان را بررسی کند. احتمالا او به همراه همسرش نقشه خانه ای که به زودی خواهند ساخت را با خوشحالی بررسی می کند.

اما اگر به زندانی سمت چپ تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که او تلاش دارد به زودی از زندان فرار کند. به همین خاطر در مرحله اول از همسرش خواسته است که سلاح سردی را وارد زندان کند. اگر به کیک تولد نگاه کنید متوجه تیغه چاقو خواهید شد.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی زرنگ

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به جواب نهایی آزمون دست پیدا کنید؟

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی زرنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناخت قاتل فراری؛ تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

آزمون شناخت زن باردار؛ کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟

آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا