سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی دزد زن: اگر باهوشی بگو که کدامیک از دزدهای بانک، یک زن است!؟

آزمون شناسایی دزد زن : امروز نیز در بخش تست هوش اهل فان یک معمای تصویری چالشی را برایتان به اشتراک گذاشته ایم. شما برای بررسی و ارائه پاسخ به این آزمون کمتر از 10 ثانیه فرصت دارید. ارائه پاسخ به آزمون شناسایی دزد زن به این معناست که شما یک تیزبین واقعی هستید و هیچ جزئیاتی نمی تواند از مقابل چشمان شما مخفی بماند.

این تست هم جالبه : سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

این تست رو هم ببین : آزمون شناخت فرد کلک باز: فقط زرنگا میتونن بگن کدوم یکی کلک بازه

آزمون شناسایی دزدهای بانک

پس با انجام آزمون شناسایی دزدهای بانک و ذهن خود را به چالش بکشید و این معمای تصویری که تا اندازه زیادی می تواند چالشی باشد را حل کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی دزد زن با تصویری از سرقت یک بانک روبرو هستید. تعدادی دزد نقابدار وارد بانک شده اند و در حال سرقت هستند. این سارقان تلاش دارند با سرقت تمام پول های بانک بلافاصله از آنجا خارج شوند.

اما مأموریت شما چیست؟ شما باید تشخیص دهید که کدامیک از این سارقان در تصیویر یک زن است؟ آیا اکنون برای جل این ازمون احساس آمادگی دارید. پس ذهن خود را آرام کنید و با دقت تمام به تصویر نگاه کنید. براموش نکنید کمتر از 10 ثانیه برای این آزمون فرصت دارید.

پس تصویر کامل این معما را در زیر ببینید :

تصویر اصلی آزمون شناسایی دزد زن

.

.

.

لطفا یه ذره دیگه تلاش کن شاید تونستی معما رو حل کنی چون پایین جوابش آماده است !!!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد زن

زمان شما برای ارائه پاسخ آزمون شناسایی دزد زن تمام شد! شما توانستید خود را با این چالش جدید آزمایش کنید.امیدواریم توانسته باشید که در زمان مشخص شده بر آزمون شناسایی دزدهای بانک غلبه کرده باشید. آیا می خواهید پاسخ خود را بررسی کنید؟

فرد اسلحه به دست با لباس نارنجی یک زن چون موی بلوند او از زیر نقاب بیرون زده است.همچنین به گلوی همه افراد حاضر در بانک نگاه کنید. مردان تصویر به وضوح در گلوی آنها سیب آدم (Adam’s apple) با برجستگی دیده می شود. مردان اغلب سیبک گلوی بزرگتری نسبت به زنان دارند و به همین علت صدای بم‌تر نسبت به زنان دارند.

شاید شما هم دلایل دیگری داشته باشید، پس برایمان کامنت کنید …

پاسخ آزمون شناسایی دزد زن

امیدوارم از آزمون شناسایی دزدهای بانک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

دکمه بازگشت به بالا