سرگرمیمعمای تصویری

معمای مادربزرگ قاتل؛به نظرتون کدومشون قاتله؟

معمای مادربزرگ قاتل:هوش تصویری امروز را از دست ندهید. آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر خطرناک است؟ آیا به حل معماها علاقه دارید؟

در سرگرمی امروز به تمام نشانه ها دقت کنید. باید در آزمون امروز زبل باشید. یادتان نرود که کمتر از 5 ثانیه برای پاسخ به معمای مادربزرگ قاتل فرصت دارید. بنابراین علاوه بر توجه زیاد زمان را نیز مدیریت کنید!

این تست هم جالبه : سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

این تست هم جالبه : کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

 

تصویر معمای مادربزرگ قاتل

معمای مادربزرگ قاتل

خوب به تصویر نگاه کنید و سعی کنید سریع باشید. برای دیدن پاسخ و مقایسه جواب خود می توانید به انتهای صفحه بروید.

برای دیدن پاسخ معمای مادربزرگ قاتل به پایین صفحه بروید. اما قبل از این که پاسخ معمای مادربزرگ قاتل را ببینید، سعی کنید دوباره به تصویر برگردید و خودتان را با معمای امروز درگیر کنید. حتی اگر از زمان مقرر شده عبور کرده اید مهم نیست با تمرین و امتحان تست های بیشتر می توانید خلاقیت و توانایی های ذهنی خود را بالا ببرید. اما در نهایت اگر نتوانستید پاسخ را پیدا کنید نگران نباشید با هم جواب را در پایین مشاهده کنیم:

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

.

.

جواب معمای مادربزرگ قاتل

جواب معمای مادربزرگ قاتل

پاسخ جواب معمای مادربزرگ قاتل بسیار آسان بود اما بر خلاف سادگی اش بسیاری را گیج کرده بود. چون بسیاری از ما به جزئیات و نشانه ها بی توجه هستیم. بسیاری از اوقات در تمرکز دچار مشکل هستیم در حالی که گاهی پاسخ روبروی ماست! شاید در وهله اول پیرزن سمت چپ خطرناک تر به نظر برسد اما در واقع او در حال پختن شیرینی های جشن هالووین است،برعکس پیرزن سمت راستی که مشغول تیز کردن ابزار های خود می باشد که احتمالا قربانی خود را به راحتی سلاخی کند. آیا می دانستید یك چهارم از تمام آب نبات هایی كه سالیانه در ایالات متحده به فروش می رسد، برای مراسم هالووین خریداری می گردند؟

فواید تست هوش تصویری چیست؟

حل یک مسئله منطقی نیازمند یک فرآیند فکری پیچیده است. این عملکرد منسجم برخی اقدامات منطقی، کار با مفاهیم، ​​استفاده از ساختارهای منطقی مختلف، ساختن زنجیره ای دقیق از استدلال با نتایج صحیح میانی و نهایی است.

حل یک مسئله منطقی نیازمند یک فرآیند فکری پیچیده است. این عملکرد منسجم برخی اقدامات منطقی، کار با مفاهیم، ​​استفاده از ساختارهای منطقی مختلف، ساختن زنجیره ای دقیق از استدلال با نتایج صحیح میانی و نهایی است.

جدیدترین تست ها در وب سایت ما:

سوال هوش بی فکر‌ تنها تستی نیست که می بینید، شما می توانید انواع مطالب جالب و عجیب و همچنین انواع معماها و تست های روانشناسی را در وب سایت ما دنبال کنید!

اینارم ببین:

آزمون پیدا کردن تکه های زامبی؛تکه های زامبی رو در ده ثانیه پیدا کن

آزمون زن قاتل؛کدام زن قاتل است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا