سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دروغگو: ماجرای عجیبی که برای مرد پیش آمده را حل کنید! کی دروغ می گوید؟!

آزمون شناسایی دروغگو: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

 

اما تست های هوشی مثل آزمون شناسایی دروغگو به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

سه زن مدعی هستند که همسر مرد سمت راست اند. هرکدام یک بچه در بغل خود دارند. به نظرتان کدام دروغ می گویند؟ آیا می توانید حقیقت ماجرا را حدس بزنید؟؟

 

تصویر آزمون شناسایی دروغگو

آزمون شناسایی دروغگو

شما زمان کمی برای یافتن جواب آزمون شناسایی دروغگو دارید! بنابراین بهتر است بیش از اندازه معطل نکنید! افرادی که هوش تصویری خوبی دارند توانستند به این تست پاسخ صحیح بدهند؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. ثابت کنید که هوش تصویری شما نیز عالی است.

.

.

.

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

این تست سرگرمی اهل فان برای کسانی است که فکر می کنند مهارت بینایی بالایی دارند و کمتر دچار خطای دید هستند. اما خوب گاهی توجه ناکافی ذهن ما را فریب می دهد.!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

در بعضی فرهنگ ها برای نوزاد تازه متولد شده بر حسب جنسیت او دسته گل آبی یا صورتی می خرند. مرد برای نوزاد تازه متولد شده اش که پسر است دسته گل آبی خریده. بنابریان زنی که نوزاد پسر دارد همسر واقعی مرد است و دو زن دیگر دروغ می گویند.

ایا شما توانستید پاسخ آزمون شناسایی دروغگو را درست حدس بزنید؟

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت اهل فان منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

آزمون شناسایی قاتل در قطار؛چه کسی قاتل مرد کشته شده می باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا