سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری؛ اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری؛در تصویر آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری دو کودک هم بازی در مهد کودک مشغول خوردن ناهار خود هستند. آن دو از کودکستان و مربی های خود با یکدیگر در حال سخن گفتن هستند. همه چیز خوب و نرمال به نظر می رسد. اما صبر کنید. یک اشتباه فاحش در تصویر مشاهده می شود.

تنهایک چشم تیزین و ذهن جزئی نگر می تواند این اشتباه را در یک نگاه متوجه شود! آیا شما متوجه این اشتباه شدید؟

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی زن باردار: کدوم یکی از این خانم خوشگلا به نظرت باردار هست؟!

اگر خود را در چالش های تصویری متخصص می دانید. پس ادامه دهید و پاسخ آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری را تنها در 8 ثانیه بیابید. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ پس چشمان خود را آماده کنید و با دقت وتمرکز به تصویر آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری نگاه کنید.

اینم ببین: تست ریاضی مخصوص تیزهوشان: جواب درست رو در 5 ثانیه پیدا کن!

تصویر آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری

حتما ببین: تست شناخت انسان سالم: اگر در یک نگاه انسان سالم رو از زامبی تشخیص بدی خیلی زرنگی!

آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری

احتمالاً شما هم از آن دسته افرادی هستید که خود را یک تیزبین به تمام معنا می دانید. بر همین اساس معتقدید که انجام چالش تصویری در زمان مشخص شده برایتان کار چندان سختی نیست. لذا اگر می خواهید این مسئله را اثبات کنید، کافی است که آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری را پیدا کنید. برای انجام این آزمون تنها 8 ثانیه فرصت دارید و شما باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد این معمای تصویری یا آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری به شما کمک می کند تا شما به دیگران ثابت کنید که در این نوع فعالیت ها استاد هستید، چرا که تنها تعداد کمی از مردم موفق به انجام و پاسخگویی به این آزمون در زمان تعیین شده اند.

خیلی جالبه ببین: آزمون شناسایی قاتل شوهر؛هر دو زن تصویر قاتل‌ می باشند، ولی کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری

واقعاً آنقدرها هم سخت نبود. چوب غذا خوری مردم شرق آسیا! این چاپستیک ها برای خوردن نودل مناسب هستند اما نه برای لذت بردن از یک کاسه سوپ سرشار از غلات و شیر.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی بیماری که می میرد: با این کار احمقانه و دشمنی، کدام یکی خواهد مرد؟!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

 آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

 آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

معمای چگونگی تقسیم سیب؛چگونه میتوان 12 سیب را بین 12 کودک تقسیم کرد که یک سیب در کاسه بماند!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا