سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل شوهر؛هر دو زن تصویر قاتل‌ می باشند، ولی کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی قاتل شوهر؛در تصویر آزمون شناسایی قاتل شوهر،پلیس دو زن را به جرم قتل دستگیر کرده است.هردو زن فردی را به قتل رسانده اند. اما یکی از زنان، همسر خود را به قنل رسانده است. به نظر شما کدامیک از زنان این کار را کرده است؟ دلیل خود را بگوئید.

آیا شما می توانید با کمک تصویر موجود، کسی که همسر خود را به قتل رسانده است را شناسایی کنید؟

توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاتل شوهر نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. شما برای پاسخ دادن به این آزمون تنها 8 ثانیه فرصت دارید؟

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی زن باردار: کدوم یکی از این خانم خوشگلا به نظرت باردار هست؟!

تصویر آزمون شناسایی قاتل شوهر

آزمون شناسایی قاتل شوهر

معماهای تصویری در اینترنت بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این معماها در کنار آنکه می تواند یک تمرین و ورزش خوب برای مغز شما باشد، می تواند سرگرمی مناسبی برای شما نیز باشد. شما برای آنکه بتوانید این معماها را حل کنید نیاز دارید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. این مسئله می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شود.

به باور کارشناسان افزایش فعالیت مغزی می تواند زمینه خوبی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به سلامت باشد. تغذیه سالم و همچنین افزایش فعالیت های مغزی می تواند یک زندگی سالم را به همراه داشته باشد.

مجله اینترنتی اهل فان به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد. در آزمون شناسایی قاتل شوهر ، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هستید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است.

از دست نده:آزمون شناسایی بازمانده واقعه: کدام دختر زنده می ماند؟! اینک آخرالزمان یا زوزه گرگها؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینم ببین: آزمون شناسایی تعداد فرزندان؛کدام فرد دارد حقیقت را میگوید پرستار یا زن بیمار!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوهر

در ابتدای آزمون گفته شده است که هر دو قاتل هستند. نگاهی به زن سمت چپ بیندازید. وضعیت ظاهری او نشان می دهد که او عضوی از گروههای مافیایی است و احتمالا فردی از اعضای یک گروه رقیب را به قتل رسانده است. اما زن سمت راست کاملا مشخص است که یک زن خانه دار است. یکی از چشمان او سیاه شده است و لباس پاره شده او حاکی از یک کشمکش  و درگیری بوده است. اما مهمتربن نشانه ای که ما به این نتیجه رسیدیم که این زن قاتل شوهر خود است، انگشتر حلقه ای است که در دست چپ خود دارد.

حتما ببین: تست شناخت انسان سالم: اگر در یک نگاه انسان سالم رو از زامبی تشخیص بدی خیلی زرنگی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوهر

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل شوهر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل شوهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

 داستان کوزه ترک خورده براساس داستانی از هند که فوق العاده جذابه +از دست ندی!

 آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری؛ اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را پیدا کن!

تست بررسی وضعیت مغز؛وضعیت مغزتان را با این تست جالب محک بزنید!

کدام یکی از زنان در تصویر یک فرد مشهور است؟! در 3 ثانیه بفهمی میگم مخی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا