سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن: کدام یکی می تواند خود را نجات دهد؟

آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن : اگر شما می خواهید قدرت بینایی و توانائی های شناختی خود را بسنجید، می توانید چالش جدید تصویری یا آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن را حل کنید. شما با انجام منظم سوالات و بازی های معمایی می توانید مهارت های خود را افزایش دهید، مغز خود را ورزش دهید و در نهایت سلامتی آن را در سنین میانسالی و کهنسالی تضمین کنید.

با انجام این چالش تصویری که با عنوان “آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن” که در بخش سرگرمی مجله سرگرمی اهل فان منتشر شده است، می توانید خود و مهارت های خود را بهتر بشناسید. فقط یک “نابغه” واقعی این معمای تصویری را در 5 ثانیه شکست خواهد داد و شما اثبات خواهید کرد که مهارت های تصویری و ذهنی بسیار خوبی دارید. آیا می توانید پاسخ صحیح را پیدا کنید؟ با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید. در این آزمون شما بدنبال این موضوع خواهی بود که  چه کسی زنده خواهد ماند؟

آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن

چه کسی زنده خواهد ماند؟ در آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن، مهارت های خود را به چالش بکشید بهترین مهارت های خود را به نمایش بگذارید و به دوستان خود نشان دهید که در ایجاد چالش های بصری متخصص هستید. اماده اید؟

کدام یک از این دو زن زنده می ماند؟ پویایی این معمای تصویری این است که فقط در 5 ثانیه بفهمید کدام یک از این دو دختر زنده می مانند. به پای یکی از زنان وزنه سنگینی متصل شده و به قعر دریا فرستاده شده. همچنین در تصویر دیگر دختر به صورت وارونه بر روی یک سطل پر از مواد سمی آویزان شده است. برای ارائه پاسخ، حالت کارآگاهی خود را فعال کنید زیرا تنها از این طریق می توانید پاسخ صحیح را بدهید.

آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن

سعی کنید در یافتن پاسخ تقلب نکنید !

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز جواب را پیدا نکرده اید توصیه می کنم به عقب برگشته و یک 10 ثانیه دیگه به خودتان فرصت بدهید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن

احتمال و شانس دختر سمت راست بسیار بیشتر است زیرا نفس خود را حبس کرده است و فرصت بیشتری برای زنده بودن برای یافتن راه فرار یا رسیدن کمک دارد.

اما دختر سمت چپ برروی دیگی پر از مواد سمی آویزان است که حتی با استشمام گازهای متساعد شده سمی احتمال مرگ بیشتری دارد که با توجه به تصویر حتی موهای زن نیز داخل مواد رفته است و بسیار خطرناک تر است.

پاسخ آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن را درست حدس زدید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارو هم ببینید :

تست هوش جمع و تفریق: اگه نتونی جواب درست بدی باید ابتدایی رو از اول بخونی!!

تست هوش معمای ترافیک : باهوشا بگن کدوم ماشین دنده عقب بره تا بقیه بتونن راحت رد بشن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا