سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت کودک ربا؛آیا میتونی بچه دزد را در این تصویر پیدا کنی؟

آزمون شناخت کودک ربا؛در آزمون شناخت کودک ربا شما با دو زن، یک مرد و سه کودک روبرو هستید. در نگاه اول به نظر می رسد که نکته خاصی در این تصاویر دیده نمی شود.اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودکان در حال ربوده شدن هستند. یکی از این سه فرد بزرگسال تصمیم دارد، کودکی را برباید. به نظر شما کدام کودک در حال ربوده شدن است.

آیا میتوانی با توجه به تصویر و ریزبینی و دقت کافی کودک ربا رو بشناسی؟

 

اگر مدعی داشتن ذهنی قوی و آرام هستید و همچنین اگر احساس می کنید که بسیار دقیق و تیزبین هستید آزمون شناخت کودک ربا را از دست ندهد. مجله اینترنتی اهل فان با ارائه جدیدترین و بهترین سوالات و معماهای تصویری زمینه مساعد و خوبی را برای تمرین ورزشی مغز شما فراهم کرده است.

 

تصویر آزمون شناخت کودک ربا

آزمون شناخت کودک ربا

بنا به ادعای سازنده آزمون شناخت کودک ربا تنها 16 درصد از مشارکت کنندگان این آزمون توانسته اند در یک نگاه آن را رمزگشایی کنند. این تصویر برای بررسی سطح تیزبینی دانش آموزان یک دبیرستان متوسطه در دانمارک ارائه شد. از میان 34 دانش آموز شرکت کننده در این آزمون، تنها 7 نفر توانستند در یک نگاه آزمون شناخت کودک ربا را حل کنند. 38 درصد از دانش آموزان نیز در امتحان دوم موفق به شناسایی کودک ربا شدند و بقیه دانش آموزان علاقه ای برای ادامه معما نداشتند.

در واقع بسیاری از افراد علاقه ای ندارند خود را با بازی های فکری خود را به چالش بکشند. در واقع بسیاری از افراد علاقه ای چندانی به دقت و تمرکز ندارند و همین مسئله سبب می شود تا این افراد در سنین میانسالی و کهنسالی به مشکلاتی همچون فراموش و آلزایمر دچار شوند. به باور محققان، مشکلات مربوط به مغز ناشی از عدم فعالیت این عضو مهم از بدن است. بازی های فکری می توانند مغز را به درستی به فعالیت وادار کنند. آزمون شناخت کودک ربا به خوبی ذهن شما را تمرین خواهد داد. لذا با اهل فان همراه باشید و این آزمون را حل کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت کودک ربا

حال نوبت پاسخ دادن به این آزمون فرا رسیده است و ما شما خوانندگان عزیز را بیشتر از این منتظر نخواهیم گذاشت.

بسیاری زنی که به دستان خود و کودک چیزی شبیه دستبند زده است را به عنوان کودک ربا معرفی کرده اند. اما اگر خوب دقت کنید زن سمت راست کودک رباست. به چشمان کودک نگاه کنید. گویا به او داروی خواب آور داده شده است.

پاسخ آزمون شناخت کودک ربا

امیدوارم از آزمون شناخت کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون اشتباهات در تصویر پارک؛آیا میتونی در 10 ثانیه اشتباهات موجود در تصویر را بگی؟

آزمون شناسایی معلم پولدار؛به نظرتون کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟

آزمون شناسایی خون آشام در رستوران؛به نظرتون کدوم یکی از این افراد یک خون آشامه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا