سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت نوزاد انسان؛به نظر شما نوزاد موجود در سونوگرافی بچه انسان است یا هیولا؟

آزمون شناخت نوزاد انسان؛آزمون تصویری امروز بسیار ساده می باشد،دراین سوال تصویری زنی باردار رو مشاهده میکنیم که برای گرفتن تصویر سونوگرافی به پزشک مراجعه کرده است و مسوول این بخش هم به بررسی سلامت وی و فرزندش میپردازد،ولی همه چیز به این آسانی هم نمی باشد،چون فردی که مشغول سونوگرافی است به چیز عجیبی برخورد میکند.

آیا شما هم میتوانید به نکته این عکس سونوگرافی پی ببرید و بگویید نوزاد یک بچه انسان می باشد یا یک بچه هیولا می باشد.

 

این آزمون جذابم ببین:تست بینایی غاز: چه حیوانی می تواند غازها را از دست روباه نجات دهد؟

این آزمونو از دست نده:آزمون شناخت پری دریایی: کدوم یکی هرگز در آب غرق نمی شه!

تصویر آزمون شناخت نوزاد انسان

آزمون شناخت نوزاد انسان

برای انجام این آزمون، توانائیهای شناختی شما حرف اول را می زند. شما باید با چشمان تیزبین و دقت و تمرکز خود بتوانید این معمای تصویری را حل کنید.معمای امروز اهل فان محدودیت زمانی 8 ثانیه ای دارد و شما باید در شش ثانیه بتوانید پاسخ را پیدا کنید.

آزمون شناخت نوزاد انسان

این پازل تصویری یا آزمون شناخت نوزاد انسان برای هزاران کاربر اینترنتی به یک “کابوس” تبدیل شده است. فکر می کنید بتوانید از پس آن بربیایید؟ جسارت کنید و قدرت شناختی خود را نشان دهید. این معماها و تصاویر می توانند بسیار مفید باشند، چرا که به شما اجازه می دهد تا ذهن را پاک و ارام کرده و توانایی های شناختی هر کسی را که سعی در غلبه بر آنها دارد رشد و توسعه دهد.

آیا برای نشان دادن مهارت های خود آماده اید؟ اگر چنین است، پس باید شما تشخیص دهید که نوزاد موجود در تصویر سونوگرافی چیست؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت نوزاد انسان

بسیاری از افراد در زمان مشخص شده نمی توانند این آزمون شناخت نوزاد انسان را حل کنند. تنها افرادی که مقداری جزئی نگر و تیزبین هستند، می توانند این آزمون را حل کنید. اگر هنوز نتوانستید آزمون شناخت نوزاد انسان را حل کنید اشکالی ندارد. می توانید بار دیگر شانس خود را امتحان کنید.

پاسخ آزمون شناخت نوزاد انسان

با توجه به تصویر، در سر نوزاد شاخکی رو میبینیم که نوزاد را شبیه به هیولاها میکندريالچون نوزاد انسانبند ناف دارد که در این تصویر سونوگرافی چنین چیزی را نمیبینیم.

امیدوارم از آزمون شناخت نوزاد انسان خوشتان آمده باشد و از آن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

هوش فضایی و درک تصاویر چیست؟

توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

آیا همه از این هوش برخوردار هستند؟

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.برای اینکه بتونید این هوش رو در خودتون تقویت کنید،باید به پرورش اون بپردازین که یکی از بهترین روشهای اون همین حل کردن معماهای تصویری می باشد که ما هر روز در اهل فان تعدادی از این گونه تست ها و آزمون ها را قرار میدیم،پس یادت نره که هر روزبه ما سر بزنی و این هوش فضایی را در خودت تقویت کنی.

اینارم ببین:

آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

آزمون شناخت مدل خون آشام؛به نظرتون کدوم مدل خون آشامه؟

تست هوش مظنون را شناسایی کنید و همه را از مخمصه نجات دهید!

معمای دوراهی سخت: با اطمینان بگو کدوم مسیر مرگباره؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا