سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مرد واقعی؛کدام یک از زنان موجود در تصویر یک مرد می باشد؟

آزمون شناخت مرد واقعی؛در این آزمون تعدادی از زنها را مشاهده میکنیم که در صف فروشگاهی ایستاده شده اند و منتظرن که نوبتشان شود،همه چیز طبق روال عادی جریان دارد ولی یک نکته پنهان وجود دارد و آن هم این است که یکی از این خانم ها یک زن نمی باشد بلکه یک مرد می باشد که خودش را شبیه به زنها درست کرده است.

آیا می توانید مرد موجود در تصویر را شناسایی کنید؟

 

این بازی های تصویری می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله اینترنتی اهل با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با آزمون شناخت مرد واقعی همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

 

اینم ببین:تست هوش واقعیت؛اگه ادعا میکنی زرنگی بیا اینو جواب بده

شخصیت خودتو بهتر بشناس:تست شخصیت رابطه زوجین؛کدام زوج رابطه شان را پنهان میکنند؟

تصویر آزمون شناخت مرد واقعی

آزمون شناخت مرد واقعی

آزمون شناخت مرد واقعی

آزمون شناخت مرد واقعی به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار دهد.شما در تصویر آزمون شناخت مرد واقعی با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم.

شما در این تصویر بر خلاف آن چه که در تصویر میبینید باید پی به واقعیت ببرید چون همه آن چه که با چشمان خود میبینیم را نباید باور کنیم،شما برای حل کردن آزمون شناخت مرد واقعی باید به جزییات و کوچکترین نشانه ها دقت کنید تا بتوانید به درستی جواب این آزمون را بدهید.

به تصویر نگاه کردید؟توانستید مرد موجود در تصویر را بشناسید؟اگر شناختید با ذکر دلیل بگویید چرا و چگونه به این نتیجه رسیدید؟اگر هم نتوانستید به جواب این آزمون دست پیدا کنید اشکال ندارد چون به زودی پاسخ این آزمون تصویری را خواهیم گذاشت.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت مرد واقعی

برای حل این چالش یا آزمون شناخت مرد واقعی، شما نیازمند دقت کافی باشید. اگر در یافتن مرد موجود در صحنه موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن آزمون شناخت مرد واقعی در تصویر پایین ارائه کرده ایم.

.

.

پاسخ آزمون شناخت مرد واقعی

زن سمت چپی دارای تامپون و نوار بهداشتی در دستانش می باشد،پس وی نمیتواند مرد باشد،زن وسطی هم برخلاف ظاهرش که دارای دستان پرمو و ریش های پراکنده می باشد در دستانش یک تست حاملگی می باشد.زن سمت راستی نشانه و نماد زن را در دستانش دارد که بسیار عجیب می باشد چون وی که یک زن است چرا باید نمادی را در دستانش بگیرد که نشان دهنده زن بودن وی می باشد؟

نظر شما دوستان عزیز در مورد این آزمون چیست؟آیا میتوانید دلیل های دیگری برای اثبات نمودن اینکه زن سمت راستی یک مرد است بگویید یا اینکه دلایلی بیاورید که وی یک زن می باشد؟

از آزمون شناخت مرد واقعی خوشتان آمد؟ خوشحال مشویم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارم ببین:

آزمون آرایشگر دیوانه؛به نظر شما کدوم آرایشگر دیوانه تر است؟

آزمون شناخت پدر واقعی؛کدوم یکی از مردان پدر واقعی دختره؟

آزمون شناخت بچه خون آشام؛کدم یکی از بچه ها به نظرتون یک خون آشامه؟

تست بینایی سوارکار؛در تصویر چند سوارکار وجود دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا