سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت متهم به بچه دزدی؛با شناسایی فرد متهم به کودک ربایی، میزان قدرت تحلیل و هوش خود را بسنجید!

آزمون شناخت متهم به بچه دزدی؛در تصویر آزمون شناخت متهم به بچه دزدی سه متهم به دزدی کودک توسط پلیس دستگیر شده اند. اما پلیس در نهایت توانست با کمک نشانه های همین تصویر، کودک ربا را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناخت متهم به بچه دزدی نگاه کنید. تلاش کنید در کمترین زمان، این آزمون را رمزگشایی کرده و پاسخ دهید.

اگه چشمان عقابی داری اینو حل کن: تست بینایی خفن: اگر دید خوبی دارید، چند گرگ در این تصویر وجود دارد؟

 

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تفاوتی کوچک قائل شد. در معماهای منطقی شما باید بتوانید با کمک نشانه ها و نیز تحلیل و ادراک منطقی، معما را حل کنید. اما در معماهای تصویری شما باید به دنبال اشکالات موجود در تصویر و یا تفاوت ها میان دو تصویر باشید. اما نتایج این آزمون ها هر دو برای ذهن و مغز یکسان است. آزمون شناخت متهم به بچه دزدی که در مجله اینترنتی اهل فان منتشر شده است، از جمله آزمون هایی است که محدودیت زمانی ندارد. شما می توانید با سطح ادراک خود این معمای تصویری را حل کنید.

با حل این آزمون تضمین میکنیم کار اگاه خوبی میشی: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

 

تصویر آزمون شناخت متهم به بچه دزدی

آزمون شناخت متهم به بچه دزدی

امروز روز خوبی برای آزمایش توانایی ها و مهارت های شناختی شما به کمک معماها و سوالات تصویری است. شما می توانید از طریق سایت اینترنتی اهل فان به این آزمون ها دسترسی داشته باشید و سپس آن را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. به باور بسیاری آزمون شناخت متهم به بچه دزدی و آزمون های مشابه، راه بسیار خوبی برای بهبود عملکردهای شناختی، حفظ حافظه، افزایش بهره وری و کاهش سطح استرس هستند.

آزمون شناخت متهم به بچه دزدی از جمله سوالات و معماهایی است که می تواند ذهن شما را به خوبی درگیر خود کند. در این آزمون شما باید بتوانید فرد متهم به دزدی کودک را شناسایی کنید. شما با کمک آزمون شناخت متهم به بچه دزدی و آزمون های مشابه، می توانید هم مغز خود را ورزش دهید و هم لحظات خوبی را در کنار خانواده سپری کرده و خود و دیگران را سرگرم کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت متهم به بچه دزدی

اگر تا این حد پیش رفته اید، احتمالا نتوانستید پاسخ آزمون شناخت متهم به بچه دزدی را پیدا کنید. اما بدنیال راه حل هستید. اگر هنوز خسته نشده و می خواهید پاسخ را خود پیدا کنید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کرده و از تفکر خلاق و منطقی خود استفاده کنید.

آیا توانستید این بار به جواب آزمون دست پیدا کنید؟اگر نتوانستید ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت پس با ما همراه باشید.

پاسخ آزمون شناخت متهم به بچه دزدی

بیشتر افراد میان دو مرد تصویر به عنوان متهم به بچه دزدی دچار شک و تردید شدند. اما باید گفت که متهم به بچه دزدی، اولین فرد از سمت چپ است. در جیب های وی شکلات هایی کاکائویی وجود داره که باز شده اند واحتمالا وی به کمک این شکلات ها کودکان را فریب داده و می دزدید.

مرد وسطی نیز اگر چه اسباب بازی در دست دارد، اما از چهره بشاش، هیجانی و خندان او مشخص است که او این اسباب بازی ها را برای فرزندان خود خریداری کرده است.

امیدوارم از آزمون شناخت متهم به بچه دزدی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل در سینما؛ قاتلی در سالن سینما حضور دارد،میتونی اونو شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی انسان سالم؛تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

آزمون هوش شناخت گدای پولدار: چه کسی واقعا فقیر نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا