سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد؛ با توجه به شواهد میتونید بگید مادر واقعی بچه کیه؟

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد؛در آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد ما سه زن را مشاهده میکنیم که در کنار کودکی که در کالسکه می باشد ایستاده شده اند،یکی از این زنها مادر واقعی بچه می باشد.

آیا میتوانید بگویید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن مادر واقعی بچه رو بشناسید؟

 

در اینجا تصویری وجود دارد که در آن باید بدانید که مادر نوزاد، کدامیک از این زنان است. برای رمزگشایی آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد نیازمند به دقت و تمرکز هستید. لذا تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید. یادتان باشد که برای شکست دادن این معمای تصویری فقط 8 ثانیه فرصت دارید. آیا فکر می کنید برای ارائه پاسخ آماده اید؟

 

تصویر آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد

در سوال معمای تصویری امروز شما باید بتوانید مادر نوزاد را در کمتر از 8 ثانیه براساس شواهد موجود در تصویر شناسایی کنید. حل و رمزگشایی این معمای تصویری برای افراد باهوش در عرض 8 ثانیه امکان پذیر است. معماها و سوالات تصویری از جمله بازی های فکری هستید که شما برای حل آن نیازمند هستید که نشانه های موجود در عکس را دنبال کنید. باید بدانید که حل برخی از آزمون ها نیازمند هوش و منطق نیستند و برای حل آنها نیازمند تیزبینی و دقت است. با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

همانطور که اشاره شد در آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد شما باید در عرض چند ثانیه مادر نوزاد را پیدا کنید و مهارت های ذهنی خود را نشان دهید. آیا علاقمند به این هستید که مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید.پس آزمون های ما رو از دست ندهید.

برای رمزگشایی آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد نیازمند به دقت و تمرکز هستید. لذا تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید. یادتان باشد که برای شکست دادن این معمای تصویری فقط 8 ثانیه فرصت دارید. آیا فکر می کنید برای ارائه پاسخ آماده اید؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد

اگر شما توانستید پاسخ صحیح را بیابید، شما یک نابغه هستید، زیرا 78٪ کسانی که سعی کردند آن را انجام دهند حتی نتوانستند به راه حل نزدیک شوند.ولی اگر نتوانستید به جواب برسید ایرادی ندارد چون ممکن است این آزمون سخت بوده باشد شما میتوانید با مراجعه کردن به سایر آزمون های ما شانس خود را امتحان کنید و همچنین دقت و نکته بینی خود را افزایش دهید.

پاسخ واضح است، مادر نوزاد کوچک در گاری، زن وسطی است، چرا؟اگر دقت کنید، زن وسطی یک شیشه شیر و همچنین پارچه ای برای تمیز کردن فرزندش دارد. اگرچه سایر زنان نیز جزئیات مشابهی دارند، اما او کسی است که از نوزاد مراقبت می کند و مادر واقعی نوزاد است.

پاسخ آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به پاسخ این آزمون دست پیدا کنید؟

امیدوارم از آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی نوازنده جعلی:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

تست شخصیت دلسوزی: ببینید بیش از حد به فکر بقیه اید یا نه!

آزمون شناسایی پزشک دزد؛ یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدومشون!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا