سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت قاتل فراری؛ تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

آزمون شناخت قاتل فراری؛در آزمون شناخت قاتل فراری که مقامات پلیس برای آزمون نهایی خود به شرکت کنند گان در کارآموزی خود ارائه دادند وگفتند که در تصویر یک قاتل وجود دارد و باید در مدت زمان کمی به آن پاسخ دهند که در این آزمون عده زیادی نتوانستند در مدت زمانی تعیین شده پاسخ دهند و تنها تعداد کمی توانستند با موفقیت از این آزمون خارج شوند.

آیا شما میتوانید این آزمون را با موفقیت  در مدت زمان تعیین شده پشت سر بگذارید؟

 

پس با دقت به تصویر آزمون شناخت قاتل فراری نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناخت قاتل فراری را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها شناسایی کند.

 

تصویر آزمون شناخت قاتل فراری

آزمون شناخت قاتل فراری

احتمالا در دوران مدرسه نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمی تواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به اسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

این آزمون تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر آزمون شناخت قاتل فراری نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه قاتل فراری را در آزمون شناخت قاتل فراری شناسایی کنید.

معمای تصویری یا آزمون شناخت قاتل فراری، بسیار ساده به نظر می رسد. درست است؟

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید آزمون شناخت قاتل فراری را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت قاتل فراری

دختری که گوشی به دست دارد، یک قاتل فراری است. کافی است به تصویر نصب شده بر روی دیوار دقت کنید. او تحت تعقیب است و یک نگاه تیزبین بلافاصله در یک نگاه می توانست، قاتل فراری را شناسایی کند.

پاسخ آزمون شناخت قاتل فراری

آیا توانستید پاسخ این آزمون را در مدت زمان تعیین شده بیابید؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت قاتل فراری لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت خانواده فقیر؛ خانواده فقیر را در 10 ثانیه میتونی شناسایی کنی!

کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

تست بینایی یافتن ماهی: هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا