سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت راستگویی همسر: این مرد شلوارش 2 تا شده یا نه؟! خانمای تیزبین بیاین!

آزمون شناخت راستگویی همسر: شاید تصور می‌کنید خیلی هوش بالایی دارید یا برا خودتون کارگاهی هستین،ولی به احتمال زیاد نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط افراد تیزبین و باهوش میتوانند در 5 ثانیه آن را حل کنند را از دست بدهید. آیا برای حل کردن آزمون شناسایی راستگویی همسر اماده اید؟ پس با مجله اهل فان و آزمون شناسایی راستگویی همسر همراه شوید و بیماری که خواهد مرد را شناسایی کنید.

اینم جالبه: سوال هوش شاه آرتور و خندق ؛با استفاده از دو تکه چوب به شاه آرتور برای نجات کمک کنید!

آزمون شناخت راستگویی همسر

خیانت در رابطه عاطفی کاری بسیار شرم آور و درناک برای هر کدام از طرفین می باشد، این موارد خیانت را چه در بین افراد معمولی یا حتی افراد معروف دیده اید، معروف ترین آنها هم که اخیر اتفاق افتاده و همگی در جریان این حرکت شرم آور بوده اید، خیانت پیکه به شکیرا بوده است!

در آزمون شناخت راستگویی همسر شما با یک تصویر مشکوک رو به رو هستید، در این تصویر یک مرد را می بینید که همسرش نسبت به او بسیار  مشکوک و عصبانی است. شما در این آزمون باید دقت خود را بالا ببرید و پس از تمرکز بگویید که شک زن درست است و مرد شلوارش 2 تا شده است یا زن فقط دچار سو تفاهم شده و مرد راست می گوید؟!

پس اگر موافق باشید تصویر آزمون شناخت راستگویی همسر را با شما در زیر به اشتراک بگذاریم، درست است که گفته ایم تمرکزتان را جمع کنید ولی باید بدانید که فرصت زیاد هم ندارید و باید ظرف 5 ثانیه تست را حل کنید تا متوجه شوید دقت بسیار بالایی دارید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

تصویر آزمون شناخت راستگویی همسر

آزمون شناخت راستگویی همسر

این هم ببینید: آزمون شناسایی فرد دروغگو در هواپیما؛چه کسی داره راستشو میگه مرد یا زن مهماندار؟

.

.

.

.

.

اینم ببین: شناسایی کارآگاه خصوصی پارک: کدام یک داره زرنگ بازی در میاره و یه کارگاه خصوصیه؟!

به کسانی که پاسخ آزمون شناخت راستگویی همسر را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

اینم ببین: تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

.

.

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

پاسخ آزمون شناخت راستگویی همسر

مرد احتمالا درست می گوید. دلقک ها معمولا رژ لب هم می زنند و مرد با یک دلقک درگیر شده و جای لب دلقک روی لباس مرد هم افتاده و تا حالا عشقی را ندیده ایم که پیراهن مرد را ببوسد! اگر صورت مرد یا گردنش رژی بود احتمال خیانت داشت ولی الان خیر، همچنین لباس پاره و موهای دلقک و و … نشان دهنده یک دعوا می باشد.

پاسخ آزمون شناخت راستگویی همسر

امیدواریم از آزمون شناخت راستگویی همسر داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارو هم ببینید :

تست شناخت قاتل زن: 90 درصد اشتباه جواب میدن، اگه قاتل رو پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا