سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: امروز هم مجله سرگرمی اهل فان با یک معمای تصویر چالشی و در عین حال جالب با شماست. همانطور که بارها اشاره شده شده است هدف این سوالات بالا بردن سطح دقت، تمرکز و جزئی نگری شماست. شما برای پاسخ دادن به سوالات و  معماهای تصویری شما باید از نهایت دقت، توجه و تمرکز خود استفاده کنید. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که توجه به بازی های فکری می تواند یک تمرین خوب ورزشی برای مغز شما باشد. لذا سوالات هوش، تست ها و پازل ها می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند. مجله سرگرمی اهل فان با عنایت به این موضوع، هر روز به ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری با مخاطبانش همراه است.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

آزمون شناخت مادر بی فکرتر

در تصویر آزمون شناخت مادر بی فکرتر شما با دو تصویر مجزا روبرو هستید. در هر دو یک مادر با کودک خود دیده می شود. در تصویر سمت راست، مادر در حال غذا دادن به کودک خود است و در سمت چپ نیز در حال بازی کردن با اوست. همه چیز نرمال و طبیعی به نظر می رسد. اما اگر دقت کنید یک جای کار می لنگد. به نظرتان چیست؟ چه چیزی باعث می شود که یکی از این مادرتان بی فکرتر از دیگری جلوه کند؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

تصویر آزمون شناخت مادر بی فکرترآزمون شناخت مادر بی فکرتر

تست شناخت قاتل سینما: قبل از اینکه حادثه بدی رخ بده، قاتل سینما را شناسایی کن!

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ؛یکی از دو زندانی تصویر توانسته از زندان فرار کند، اما چگونه؟

به کسانی که پاسخ آزمون شناخت معلم فقیر را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 4 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت مادر بی فکرتر

به نظر می رسد مادر سمت راست بی فکرتر است که مواد شیمایی خطرناک را در میز کناری کودک قرار داده است!

پاسخ آزمون شناخت مادر بی فکرتر

امیدواریم از پاسخ آزمون شناخت مادر بی فکرتر داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

شخصیت شناسی تصویری حیوانات قدرتمند: ابتدا تصویر شیر را دیدید یا ببر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا