سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت اشکال تصویر؛چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

آزمون شناخت اشکال تصویر؛در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر شما با صحنه جالب روبرو هستید. در تصویر یک زوج را می بینید. زن با خوشحالی نتیجه ازمایش بارداری را به همسر خود نشان می دهد و با خوشحالی از پدر شدن او خبر می دهد. اما مرد از این خبر شوکه شده و بچه دار شدن را برای خود و همسرش زود می داند. به هر حال همه چیز ، روند معمول از یک زندگی زن و شوهر را به تصویر می کشد. اما یک اشکال کوتاه در تصویر دیده می شود. آن اشکال چیست؟آیا میتوانید بگویید آن اشکال در چیست؟

 

برای موفقیت در این آزمون قدرت دید، دقت و تمرکز نقش اصلی را ایفا می کند و شما باید بتوانید در زمان مشخص شده، اشکال موجود در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر را پیدا کنید.

 

تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر

آزمون شناخت اشکال تصویر

اگر حوصله و وقت دارید شما را با آزمون شناخت اشکال تصویر به یک چالش تصویری چالب دعوت می کنیم. در این آزمون شما باید در مدت 7 ثانیه، پاسخی مناسب و درست به آزمون شناخت دروغگو ارائه دهید.اگر در مدت زمان تعیین شده توانستید آزمون را بررسی و اشکال را پیدا کنید، شما از قدرت دقت و تمرکز بسیار بالا برخوردار هستید.

بازی های فکری انواع و اقسام مختلف دارد. شناسایی تفاوت ها، یافتن تصاویر متفاوت با روند معمول یک تصویر، تصاویر معمای و … همه از آن دست سوالات تصویری هستند که می توانند به خوبی توانایی های شناختی و حتی قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش بکشند. امروزه معماهای تصویری از پرمخاطب ترین مطالب موجود در شبکه های اجتماعی هستند.

بسیاری معتقدند که سوالات هوش و به طور کلی بازی های فکری سببب افزایش فعالیت های مغزی می شوند. این فعالیت نقش مستقیم در افزایش و رشد توانائیهای ذهنی و شناختی افراد دارد. آزمون شناخت اشکال تصویر می تواند به خوبی توانائیهای شناختی و تیزبینی و حتی جزئی نگری شما را به چالش بکشد.

اشکال تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر را پیدا کردید؟ اگر هنوز آزمون شناخت اشکال تصویر را حل نکردید، می توانید به بالا برگشته و تصویر را با دقت بیشتری بررسی کنید،چون ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر

اگر با دقت به تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر دقت کنید متوجه می شوید که زن به دروغ در نتیجه آزمایش تقلب کرده و با ماژیک قرمزی که در جیبش قرار داده، نتیجه بارداری را مثبت کرده است. این اشکال تصویر است که مرد متوجه آن نشده است. رنگ ماژیک با رنگ نتیجه آزمایش بارداری کاملا با یکدیگر متفاوت است که گویا مرد متوجه نشده است.

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده اشکال موجود در تصویر را بیابید؟

امیدوارم از آزمون شناخت اشکال تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

اینارم ببین:

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه؛ فقط افراد باهوش میتوانند اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا کنند!

اگر تیزبین هستی شناسایی فرد سالم در میان روانی ها رو انجام بده

آزمون شناخت زن در معرض خطر؛ کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 6 =

دکمه بازگشت به بالا