سرگرمیمعمای تصویری

چه کسی بر علیه خانم معلم، جمله روی تخته را نوشته است!؟

آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس: در این پازل تصویری، سعی کنید تشخیص دهید که فرد خطاکار کلاس درس، کدامیک از افراد تصویر است!؟ آیا می توانید در کمتر از 6 ثانیه او  را پیدا کنید؟  فقط افراد با ضریب هوشی و سطح بینایی بالا می توانند در عرض 6 ثانیه فرد خطاکار کلاس درس را تشخیص دهند! با مجله خبری اهل فان و آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس همراه باشید.

این بازی فکری یک تست هوشی سرگرم کننده است که سطح بینایی و قدرت تمرکز و دقت شما را به روشی متفاوت ارزیابی می کند. انواع مختلفی از معماهای تصویری وجود دارد که میزان قدرت تمرکز، دقت و حتی سطح بینایی شما را مشخص می کند. مهمترین جنبه در این پازل ها تجزیه و تحلیل سریع مسئله برای رسیدن به نتیجه در زمان تعیین شده است.

این مطلب هم جالبه: زنان و مردان کدوم ماه بسیار زیبا و خوشگل هستند ؟

آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس

برای حل چنین آزمون ها و پازل هایی، باید از مهارت های شناختی و نیز تا اندازه ای استدلال و تحلیلی خود استفاده کنید. از آنجایی که این بازی های فکری با تفکر خلاق و سطح بینایی بالا حل می شوند، برای رسیدن به پاسخ باید کمی با دقت و تمرکز زیاد به آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس نگاه کنید.

پس تمرکز کنید، زیرا این بازی تصویری آسان نیست. طبیعتاً باید صبر و واکنش خود را به صورت شبانه روزی آزمایش کنید، بگذارید ببینیم چطور پیش می رود! برای موفقیت باید سریع باشید.

خانم معلم وارد کلاس شده است و متوجه شده که بر روی تخته جمله تو یک معلم بد هستی! نوشته شده است. خانم معلم در صدد توبیخ دانش آموزان و شناسایی فردی است که این کار را کرده است. آزمون از شما می خواهد به کمک خانم معلم رفته و فرد خاطی کلاس درس را شناسایی کنید. از شما می خواهیم که دقت کنید! مدت زمان شما همانطور که در ابتدای متن گفته شد، فقط 6 ثانیه است! با آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: کدامیک از افراد تصویر انسان است و یک موجود بیگانه نیست!

آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس

چطور گذشت؟ آیا توانستید آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس را در 6 ثانیه شکست دهید؟ ما می دانیم که شما ماهر هستید و اگر در بار اول شکست خوردید، می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس:اگر دقت کنیم به پاسخ آزمون دست پیدا می کردید! در دستان معلم سمت راست گچ دیده می شود. همچنین باید گفت که جمله در قسمت بالای تخته دیده می شود و بعید است دست دو دانش آموز به این قسمت تخته برسد. پس معلم سمت راستی این جمله را نوشته است.

این مطلب هم جالبه: چیستان:به گردی یک تابه و به گودی یک تشت است، ولی با آب اقیانوس نمی‌توان آن را پر کرد!

آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس-2

میدوارم از آزمون تصویری با شناخت مجرم کلاس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا