فرهنگ و هنر

یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر به همراه بچه ها و همسر میلیاردرش + تصاویر

یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر با نام واقعی  لی یانگ آئه که با بازی در نقش یانگوم در این مجموعه تلویزیونی به شهرت جهانی رسید، در کشور ما ایران نیز این باریگر را به شهرت و محبوبیت خاصی رساند. دراین مطلب از فرهنگ و هنر به حواشی زندگی و ازدواج این بازیگر نقش یانگوم در ۵۱ سالگی و همسر تاجر 71 ساله اش خواهیم پرداخت.با سایت اهل فان همراه باشید.

یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر

لی یانگ آئه به ندرت با شوهر تاجرش ظاهر می شود و در معدود حضور این زوج مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد زیرا به ندرت در مراسمی با هم شرکت می کنند. حاضرین در جلسات لی یانگ آئه را به دلیل زیبا و ظریف بودن با دم اسبی کوتاهش تحسین می کنند ، زیرا باور اینکه او  اکنون یک بانوی ۵۱ ساله است، برایشان دشوار است !

لی یانگ آئه و شوهرش

ازدواج بازیگر نقش یانگوم

لی یانگ آئه باریگر محبوب کره ای نقش یانگوم در ۲۴ آگوست ۲۰۰۹ با یک تاجر کره ای-آمریکایی به نام جونگ هو یانگ در هاوایی ، که ۲۰ سال از او بزرگتر است، ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۱ صاحب دوقلو های پسر و دختر شد. طبق توافق این زوج آنها نام جونگ سونگ کوون و همچنین جونگ سونگ بین را برای فرزندانشان انتخاب کردند. جونگ هو یانگ یک سرمایه دار است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی از دانشگاه ایلینوی (ایالات متحده آمریکا) است. و قبلا در تیم رهبری بخش بازرگانی گروه هیوندای بود.

یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر به همراه خانواده اش

شغل فعلی همسر یانگوم

در حال حاضر، تاجر یونگ سمت رئیس Raycomm کره – یک “غول” پیشرو در زمینه توسعه و تولید تجهیزات نظامی مربوط به تجهیزات ارتباطی الکترونیکی ویژه، رادار، تلفن های بی سیم، تجهیزات ارتباطی شبکه در کره است. طبق گفته ناور، دارایی او حدود ۲۰۰۰ میلیارد وون (نزدیک به ۲ میلیارد دلار) تخمین زده می شود.

تصاویری از یانگوم به همراه فرزندان و همسرش

لی یانگ آئه و همسرش در یک مراسم

یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر به همراه فرزندانش

لی یانگ آئه و همسرش

برایتان جالب خواهد بود:

عکس خصوصی سعید معروف و جومونگ

آتوسا حجازی تنها دختر ناصر خان حجازی+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش بانو جانگ 49 کیلویی از ازدواج تا طلاق+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا