دسته‌بندی نشده

ملکه های سریال دونگی با تیپ های مدرن بیرون سریال+ عکس و بیوگرافی

ملکه های سریال دونگی از کاراکترهای اصلی این مجموعه هستند. 3 بازیگر اصلی ملکه عبارتند از هان هیو جو در نقش چوی دونگ‌یی، لی سو یون در نقش بانوجانگ و پارک ها-سان در نقش ملکه اینهیئون. اگر برایتان جالب است تا با بیوگرافی ملکه های سریال دونگی اشنا شوید و تصاویر ملکه های سریال دونگی در بیرون سریال را مشاهده کنید با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله اهل فان همراه باشید.

ملکه های سریال دونگی

بیوگرافی هان هیو جو در نقش چوی دونگ‌یی

ملکه های سریال دونگی-هان هیو جو 1

ملکه های سریال دونگی-هان هیو جو 2

هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد.

به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت. او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر ملحق شد.

بیشتر بخوانید: فیلم عروسی پیمان قاسم خانی با زن فوق العاده جوانش که تازه بیرون اومده!

بیوگرافی لی سو یون در نقش بانوجانگ

لی سو یون (کره‌ای: 이소연; زادهٔ ۱۶ آوریل ۱۹۸۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های رسوایی ناگفته (۲۰۰۳)، پری در باد (۲۰۰۴) و مجموعه‌های تلویزیونی والس بهاری (۲۰۰۶)، وسوسه یک فرشته (۲۰۰۹) و افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰) شناخته شد.

ملکه های سریال دونگی-لی سو یون 1

ملکه های سریال دونگی-لی سو یون

بیوگرافی پارک ها-سان در نقش ملکه اینهیئون

پارک ها-سان (کره‌ای: 박하선؛ انگلیسی: Park Ha-sun، زادهٔ ۲۲ اکتبر ۱۹۸۷) بازیگر اهل کره جنوبی است.

ملکه های سریال دونگی-پارک ها سان

ملکه های سریال دونگی-پارک ها سان 1

داستان سریال دونگی

این مجموعه تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی‌ست به نام دونگ‌یی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آنها، محکوم به مرگ می‌شوند.

دونگ‌یی تنها وارد پایتخت می‌شود و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است. وی بعدها وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا از خود استعدادهایی بروز می‌دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.

برایتان جالب خواهد بود:

تغییر چهره شدید ایلیا شهیدی فر پسر لال شهاب حسینی در 26 سالگی+ عکس

چهارمین ازدواج ابرو گوندش خواننده ترک با تاجری که 12 سال از خودش کوچکتر است+عکس

شوهرهای آتنه فقیه نصیری معروف به خاله سارای ایران+ عکس و بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =

دکمه بازگشت به بالا