فرهنگ و هنر

عکس های یانگوم در میلان که با زیبایی‌اش ایتالیایی‌ها را انگشت به دهان کرد+عکس

عکس های یانگوم در میلان:لی یونگ ئه (کره‌ای: 이영애; زادهٔ ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود.

در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجله اینترنتی اهل فان جدیدترین عکس های او در مراسم افتتاح شعبه جدید برند بوتگا ونتا (BottegaVeneta)  در میلان را با هم مرور می کنیم. با مطلب یانگوم در میلان همراه باشید.

عکس های یانگوم در میلان

خانم لی یونگ ئه با انتشار عکس هایی در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در میلان و در مراسم افتتاح شعبه جدید برند بوتگا ونتا (BottegaVeneta) گفته است.

بوتگا ونتا (BottegaVeneta) یک کمپانی ایتالیایی طراحی و تولید کالاهای لاکچری است. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و توزیع محصولات چرمی، ساعت، انواع لباس و کیف‌های دستی فعالیت دارد وهم‌ اکنون مالک شبکه‌ای از ۱۴۰ فروشگاه در کشورهای مختلف جهان است. کمپانی بوتگا ونتا در سال ۱۹۶۶ میلادی توسط مایکل تادی  راه‌ اندازی و در سال ۲۰۰۱ میلادی توسط شرکت گوچی خریداری شد و در حال حاضر بخشی از گروه کرینگ به شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ویچنزای کشور ایتالیا قرار دارد.

این کمپانی ایتالیایی به تازگی یک شعبه جدید در محدوده تاریخی «پلازو گالارتی اسکوتی» در شهر میلان راه‌ اندازی کرده است. این سومین فروشگاه بزرگ بوتگا ونتا در قلب شهر میلان است که به طور اختصاصی به عرضه محصولات دکوراسیون و کالاهای چرمی منازل می‌پردازد. توماس مایر (Tomas Maier) طراح خلاق آلمانی بوتگا ونتا وظیفه طراحی داخلی و چیدمان این بوتیک را بر عهده داشته است. این فروشگاه 205 متر مربع مساحت دارد و مایر با بکارگیری قوه ابتکار و استعداد بی‌نظیرش تاریخ و فرهنگ محلی «پلازو گالارتی اسکوتی» را با محصولات مدرن و زیبای بوتگا ونتا تلفیق کرده و محصول این فرایند به یک مکان رویایی و چشم‌ نواز بدل شده است.

جدیدترین عکس های یانگوم در میلان

عکس های یانگوم در میلان 4

عکس های یانگوم در میلان 1

عکس های یانگوم در میلان 2

عکس های یانگوم در میلان 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا