فرهنگ و هنر

عکس های ابوالفضل پورعرب و پسرش که دو برابر خودشه!

ابوالفضل پورعرب و پسرش: ابوالفضل پورعرب بازیگر قدیمی و خوش استایل با چهره ای کاملا متفاوت با پسرش نظر کاربران را جلب کرد. ابوالفضل پورعرب زاده 1 تیر 1340 در تهران هنرپیشه تئاتر، سینما، تلویزیون، ایران است. وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ابوالفضل پورعرب و تصاویر او در کنار پسرش را مشاهده کنید. با مجله اهل فان همراه باشید.

بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

وی سومین فرزند خانواده در محله شاه عبدالعظیم در خانواده فرهنگی به دنیا آمد و یک خواهر و یک برادر داشته که هر دو فوت کرده اند. عباس پورعرب، برادر وی، در 16 آذر 1396 بر اثر تصادف درگذشت. پدرش از کارمندان آموزش و پرورش بود به همین خاطر بعد از انتقال ایشان از اول راهنمایی مدتی در بندر بوشهر و سپس سنندج به تحصیل خود ادامه داد.

ابوالفضل پورعرب

ازدواج ابوالفضل پورعرب و تصاویری از او و پسرش

او تاکنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند (پوریا و رائیکا و رعنا) می باشد. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است.

ابوالفضل پورعرب و پسرش 2

ابوالفضل پورعرب و پسرش 1

علاقه به سینما

ابوافضل پورعرب می گوید : اولین فیلمی که دیدم فیلم هندی سنگام در چهار سالگی ام بود اما با فیلم سلطان قلبها در مقطع اول دبستان عاشق سینما شدم. پدرم اجازه نمی داد عکس محمد علی فردین را روی دیوار بچسبانم چون موافق سینما و تئاتر نبود اما تشویقم می کرد دنبال کلاس موسیقی بروم.

در دبیرستان تئاتر کار می کردم و به واسطه همین با محمود استاد محمد آشنا بودم و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شدم و سال 59 اولین کار حرفه ای ام را به نام مأموریت حساس در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کردم.

برایتان جالب خواهد بود:

لعیا زنگنه در 58 سالگی به همراه دخترش | انگار مادر و دختر هم سن و سال هم هستند!

ملکه اینوون سریال دونگی بعد 14 سال بیرون سریال چقدر تغییر کرده+عکس و بیوگرافی

بهناز جعفری خانم جاهد سریال بچه مهندس از گیاه خواری تا بیماری + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا