فرهنگ و هنر

عسل خاله مادر ارسطو در سریال پایتخت 4 بعد 9 سال! + عکس

عسل خاله مادر ارسطو: سکینه شفافی که نقش عسل جویباری مادر ارسطو عامل را در سری چهارم سریال پایتخت بازی می کرد، با پخش دوباره این مجموعه تلویزیونی بار دیگر مورد توجه مردم قرار گرفته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از تیپ و چهره سکینه شفافی بعد از گذشت 9 سال از ایفای نقش عسل خاله مادر ارسطو را می بینید. با مجله اهل فان همراه باشید.

تصاویر جدید از سکینه شفافی

عسل خاله مادر ارسطو 1

عسل خاله مادر ارسطو در سریال پایتخت 4

پایتخت ۴، نام فصل چهارم از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت است که در رمضان ۱۳۹۴ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم با طراحی و بازی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و حسن وارسته ساخته شده‌است.

این مجموعهٔ تلویزیونی برنده تندیس بهترین سریال سال ۱۳۹۴ در نظرسنجی بزرگ برنامه سه ستاره و محسن تنابنده (بازیگر این سریال) برنده تندیس بهترین بازیگر مرد سال شد.

پایتخت ۴ همچنین توانست تندیس بهترین سریال را در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم دریافت کند و همچنین به عنوان بهترین سریال سال ۱۳۹۴ و تندیس بهترین سریال سال از نظر مردم را به خود اختصاص داد.

عسل خاله مادر ارسطو 2

داستان سریال پایتخت 4

هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو (چوچانگ یا راحله) در سانحه هوایی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده تا کام ارسطو هر روز تلخ و تلخ‌تر بشود.

نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه (خواهر نقی) مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف می‌داند و هیچ رقمه زیر بار نمی‌رود.

نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می‌شوند و خانه فهیمه را به‌طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه می‌سازند، اما در آخر توسط شهرداری تخریب می‌شود.

در این بین ماجراهایی از جمله ازدواج مجدد باباپنجعلی، دعوای نقی و هما، حضور بهبود در جمهوری دموکراتیک کنگو و عشق رحمت‌الله به خواهرزاده اوس موسی ، سوسن ، تقلب سارا و نیکا در باشگاه تکواندو و… اتفاق می‌افتد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا