سرگرمیمعمای تصویری

سوال هوش: با دلیل و مدرک بگو کدوم فرد نوزاد را ربوده است؟!

سوال هوش شناسایی دزد نوزاد: بازی های فکری از جمله سرگرمی های اصلی در فضای اینترنت هستند. این بازی ها شامل تست ها، سوالات هوش، معماهای تصویری و … هستند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید. در سوال هوش شناسایی دزد نوزاد باید در کمتر از 5 ثانیه، کسی که نوزاد را ربوده است را شناسایی کنید.

به واقع این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله اینترنتی اهل فان با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با سوال هوش شناسایی دزد نوزاد همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

این مطلب هم جالبه: آزمون دقت ذهن: تفاوت های بین دو تصویر دلفین را پیدا کنید!؟

سوال هوش شناسایی دزد نوزاد

بازی های فکری و پازل های تصویری شبیه سوال هوش شناسایی دزد نوزاد، به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار می دهد. با کمک بازی های فکری می توانید، میزان مهارت های شناختی خود را بشناسید. حتی در برخی از این بازی ها میزان هوش شما سنجیده می شود.

به همین واسطه بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان هر روزه با جدیدترین و بهترین تست ها و سوالات هوش با شماست. امروز نیز با یک معمای جدید تصویری با شما هستیم. شما در تصویر سوال هوش شناسایی دزد نوزاد با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم.

در تصویر شما باید بدنبال کسی که نوزاد تازه متولد شده را از بیمارستان دزدیده است را شناسایی کنید. مقامات یک بیمارستان از ربوده شدن یک نوزاد تازه متولد شده خبر داد. پلیس در حال حاضر 3 مظنون در این رویداد دارد. با توجه به شواهد کدامیک از افراد تصویر ممکن است که نوزاد را ربوده باشد.

شما با دقت به تصویر سوال هوش شناسایی دزد نوزاد نگاه کنید. در 5 ثانیه این معما را حل کنید.
سوال هوش شناسایی دزد نوزاد-1
.
.
.
.
.
.
.

پاسخ سوال هوش شناسایی دزد نوزاد

برای حل این چالش، شما نیازمند دقت کافی باشید. اگر در یافتن مقصر این دزدی موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن رباینده نوزاد در تصویر پایین ارائه کرده ایم.پ

.

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: چیستان حبیب: چطور می شه که 4 نفر زیر چتر باشن و خیس نشن؟

.

.

.

جواب: با توجه به شواهد پرستار بسیار نگران است و شیشه شیر کودک هم در جیب او است!

سوال هوش شناسایی دزد نوزاد-2

آیا سوال هوش شناسایی دزد نوزاد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت اهل فان سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

این مطالب هم جالبه ببینید

آزمون تمرکز: اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

سوال هوش: اشتباهات داخل تصویر رو پیدا کن! فقط 5 ثانیه فرصت داری

تست هوش: با دلیل و مدرک کودک ربای داخل تصویر را شناسایی کنید!

3 تفاوت تصویر تمساح کوچولو رو در 3 ثانیه پیدا کن و نشون بده کارت درسته!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا