فرهنگ و هنر

سریال پدر قهوه: داستان و زمان پخش سریال جدید مهران مدیری!

سریال پدر قهوه را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست. در اخبار منتشر شده، عنوان شده است که سریال «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست. هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره سریال پدر قهوه بیشتر بخوانید. با مجله اهل فان همراه باشید.

داستان سریال پدر قهوه

گفته می‌شود داستان این سریال درباره مردی است که مافیای اصلی قهوه در ایران محسوب می‌شود. گفتنی است، سریال پدر قهوه مهران مدیری در حال حاضر در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و سرمایه‌گذار اصلی آن نیز یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی است.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

سریال پدر قهوه

بازیگران سریال پدر قهوه

گویا قرار است ژاله صامتی  بازیگر محبوب سریال زیرخاکی بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

سریال پدر قهوه 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا