داستان

داستان آموزنده معرفت سگ ها و نمک نشناسی پادشاه!

معرفت سگ ها و نمک نشناسی پادشاه: پادشاهي دستور داد 10 سگ وحشي تربيت کنند تا هر وزيري را که از او اشتباهي سرزد، جلوي آنها بيندازند و سگ ها او را با درندگي تمام بخورند!!!

این مطلب هم جالبه: اصطلاح شاخ و شانه کشیدن از کجا آمده است!؟ +داستان

داستان آموزنده معرفت سگ ها و نمک نشناسی پادشاه

روزي يکي از وزرا رأيي داد که مورد پسند پادشاه واقع نشد! بنابراين دستور داد او را جلوي سگ ها بيندازند…

وزير گفت: ده سال خدمت شما را کرده ام حالا اينطور با من معامله مي کنيد؟! حال که چنين است 10 روز تا اجراي حکم به من مهلت دهيد…

پادشاه نيز پذيرفت٬ وزير پيش نگهبان سگ ها رفت و گفت: مي خواهم به مدت 10 روز خدمت اينها را بکنم…

نگهبان پرسيد: از اين کار چه سودي مي بري!

گفت: به زودي خواهي فهميد…

نگهبان گفت: باشد؛ اشکالي ندارد!

وزير شروع کرد به فراهم کردن اسباب راحتي براي سگ‌ ها: غذا دادن، شستشوي آنها و…

ده روز گذشت و وقت اجراي حکم فرا رسيد٬ دستور دادند وزير را جلوي سگ‌ ها بيندازند. مطابق دستور عمل شد و خود پادشاه هم نظاره گر صحنه بود٬ ولي با چيز عجيبي روبرو شد!

همه سگ ها به پاي وزير افتادند و تکان نمي خورند! پادشاه پرسيد: با اين سگ ها چکار کردي؟ وزير جواب داد: 10 روز خدمت اين ها را کردم، فراموش نکردند؛ ولي 10 سال خدمت شما را کردم، همه را فراموش کرديد…

پادشاه سرش را پايين انداخت و دستور به آزادي او داد.

نتيجه گيري داستان آموزنده پادشاه و سگ های وحشی اش

احتمال دارد در زندگي تو کساني باشند که خطاي کوچکي کرده اند و مدت هاست به خود اجازه نمي دهي آنها را ببخشي. کافيست امروز به روزهاي خوبي که با او داشتي فکر کني٬ و آنها را ببخشي.

معرفت سگ ها و نمک نشناسی پادشاه-1

این حکایت هم جالبه: حکایت مرده شورت ببره که هر چه گنده تر میشی، بدتر میشی!!!

امیدوارم از حکایت معرفت سگ ها و نمک نشناسی پادشاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا