فرهنگ و هنر

تیپ استقلالی بانو سویا همسر جومونگ که وایرال شده+عکس

تیپ استقلالی بانو سویا: سونگ جی هیو با نقش قابل توجه خود در سریال افسانه جومونگ به نام بانو یه‌سویا همسر امپراتور جومونگ و مادر شاهزاده یوری در خیلی از کشورهای جهان از جمله ایران به شهرت رسید. او یکی از محبوبترین بازیگران زن کره‌ای در هنگ کنگ و سنگاپور است.در ادامه بیوگرافی سونگ جی هیو و جدیدترین عکس او با تیپ استقلالی را در بخش فرهنگ و هنر در  مجله اینترنتی اهل فان خواهید دید! با مطلب عکس های تیپ استقلالی بانو سویا همراه باشید.

بیوگرافی سونگ جی هیو

سونگ جی هیو (کره‌ای: 송지효) متولد سال 1981 بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او در سال ۲۰۰۶ با نقش رقاصه مین هیورین در سریال روزگار شاهزاده مطرح شد؛ و با نقش قابل توجه خود در سریال افسانه جومونگ به نام بانو یه‌سویا همسر امپراتور جومونگ و مادر شاهزاده یوری در خیلی از کشورهای جهان از جمله ایران به شهرت رسید. او یکی از محبوبترین بازیگران زن کره‌ای در هنگ کنگ و سنگاپور است.

تیپ استقلالی بانو سویا 4

از آثار مطرح دیگر او سریال دایره جنایی در سال ۲۰۱۱ در کنار سونگ ایل گوک و فیلم شغال می‌آید در سال ۲۰۱۲ است.  او کار خود را به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی از سال ۲۰مج نونپ مون ۰۴ آغاز کرد. از سال ۲۰۱۰ تا کنون در نمایش تلویزیونی پرطرفدار برنامه تلویزیونی مرد دونده به عنوان مجری به اجرای برنامه می‌پردازد.

همچنین در سال ۲۰۱۲ در نمایش تلویزیونی شبکه SBS به نام قویدل و در سال ۲۰۱۳ در نمایش تلویزیونی HAPPY TOGETHER به اجرا پرداخت. وی در سال ۲۰۱۷ به اجرای برنامه ای به نام (رازهای زیبایی سونگ جی هیو) پرداخت و گونگ میونگ، بازیگر جوان و با استعداد نیز در این برنامه به وی پیوست. در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه ماهی طلایی شبکه Mbc شد. در سال ۲۰۱۱ به خاطر بازی در سریال دایره جنایی برنده جایزه بهترین بازیگر شبکه Kbs شد و در سال ۲۰۱۲ به همراه کانگ گری به عنوان * زوج برتر تلویزیونی شبکه Sbs برای برنامه Running man شد.

عکس هایی از تیپ استقلالی بانو سویا

سونگ جی هیو نیز به مانند دیگران بازیگران کره در شبکه های اجتماعی فعالیت خوبی دارد. او بیش از 4 میلیون دنبال کننده دارد. او با انتشار عکس هایی بهاری با لباس آبی رنگ توجه طرفداران ایرانی خود را جلب کرد و برخی از کاربران به شوخی درباره این عکس نوشتند: تیپ استقلالی بانو سویا ! در ادامه این عکس ها را با هم مشاهده می کنیم:

تیپ استقلالی بانو سویا 3

تیپ استقلالی بانو سویا 1

تیپ استقلالی بانو سویا 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا