سرگرمیتست هوش

سوال ریاضی: اونقدر باهوش هستی بگی جواب سطر آخر چی میشه؟

تست هوش معادله ریاضی: در این آزمون با 3 خط معادله پیش فرض همراه هستیم که باید با توجه به آن جواب سطر آخر را پیدا کنید. آیا برای یک چالش جذاب ریاضی آماده ای؟ شما می توانید ضریب هوشی خود را با تست هوش معادله ریاضی ارزیابی کنید. یک معادله صحیح که باید جواب نهایی را با توجه به 3 سطر بالایی پیدا کنید. با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

این را هم بخوانید: تست هوش رئیس: چه کسی این جمله را نوشته است؟؟

تست هوش معادله ریاضی

خود را ارزیابی و تست کنید و آنچه را که در چنته دارید به ما نشان دهید! ببینید آیا می توانید این معادله را در زمان تعیین شده 10 ثانیه ای حل کنید و دوستان خود را نیز با این تست هوش مورد ارزیابی قرار دهید. پس با دقت به تصویر تست هوش معادله ریاضی که برایتان در ادامه قرار داده ایم دقت کنید و آن را حل کنید و آن را حل کنید:

تست-هوش-معادله ریاضی-1

 

این را هم ببینید: تست هوش خانواده فیک را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز پاسخ را نیافته اید به خودتان 10 ثانیه دیگر فرصت دهید و سپس به پایین صفحه مراجعه کنید! پیدا کردن جواب درست ممکن است کمی زمانبر باشد پس تمرکز خود را حفظ کنید و اینبار درگیر زمان نباشید.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش معادله ریاضی

 

خب 3 سطر زیر به این صورت است که:

سطر اول: 2+10 می شود 12، حالا 12*2 می شود 24

سطر دوم: 3+6 می شود 9، حالا 9*3 می شود 27

سطر سوم: 7+2 می شود 9، حالا 9*7 می شود 63

سطر چهارم : 5+3 می شود 8، حالا 8*5 می شود 40

تست هوش معادله ریاضی-2

 

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم.

بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید.

این مطالب هم جالبه:

 

حدس زدن این کلمه کار هر کسی نیست! نشون بده خیلی باهوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا