سرگرمیتست بینایی

اگر در 5 ثانیه جغد شاخدار تصویر جنگلی را پیدا کنی، چشمات مثل عقابه!

تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد: در این تصویر معمایی یک جغد در معرض دید آشکار، پنهان شده است. اگر بتوانید جغد را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمانی شبیه چشمان عقاب دارید. پیش بروید و مهارت های مشاهده ای خود را با انجام این چالش تصویری آزمایش کنید! تصاویری که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما را در درک چیزها را به چالش می کشند؛ به عنوان “توهمات نوری” شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد همراه شوید.

چیزی که تصاویر توهم‌ نوری را بسیار منحصر به فرد می‌کند، ظرفیت آن‌ها برای جذب و نگه داشتن توجه کاربر برای مدت زمان طولانی است. توهمات نوری همچنین برای بهبود مهارت های شناختی و مشاهده ای مفید هستند. با تمرین مداوم، می توان به سرعت در مدیریت چالش های مربوط به توهمات نوری متخصص شد. آیا می خواهید سطح توانایی های مشاهده ای خود را ارزیابی کنید؟ پس در تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد، این پرنده شب زنده دار را در جنگل پیدا کنید!

تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد

توهمات نوری یکی از ساده ترین روش ها برای سنجش توانایی مشاهده و تفکر انتقادی است. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود، اما ابزارهای پیشرفته دیگری برای انجام این کار وجود دارد. اگر می‌خواهید بدانید، تست‌های IQ با طراحی حرفه‌ای بهترین راه برای تعیین سطح IQ واقعی شما هستند. تصویر پائین مهارت‌های مشاهده‌ای شما را آزمایش می‌کند و از شما می‌خواهد در عرض 5 ثانیه یک جغد را در جنگل پیدا کنید.

شما می توانید این تصویر را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی بهترین مهارت های مشاهده را دارد. این یک چالش توهم نوری ساده است که هر کسی با توانایی های مشاهده خوب و توجه به جزئیات می تواند آن را حل کند. میدونی جغد تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد کجاست؟

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: خانه ای که با بقیه فرق دارد را در یک نگاه پیدا کنید!

تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد

آیا جغد را در 4 ثانیه دیدید؟ زمان شما به پایان رسیده است و شما هنوز در جستجوی جغد هستید. اکنون زمان و فرصت دوم شما آغاز می شود. آیا می توانی جغد را پیدا کنی؟

.

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: چیستان؛ نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود!؟

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد: زمان دوم ما هم به پایان رسیده است. آیا می خواهید بدانید جغد کجا پنهان شده است؟ به تصویر علامتگذاری شده زیر نگاه کنید. مکان آن با یک دایره مشخص شده است.

تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد-2

این مطلب هم جالبه: تست هوش: سه عدد هندوانه را به گونه ای انتخاب کنید که جمع اشان 30 شود!؟

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با شناسایی جغد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا