سرگرمیتست شخصیت

تست روان شناسی: وضعیت عاطفی تان را با نوع دست گرفتن طرف مقابل شناسایی کنید!

تست شخصیت متکی به دست گرفتن: وضعیت فعلی رابطه شما با همسرتان چگونه است؟ با تست شخصیت متکی به دست گرفتن می توانید کاملاً متوجه شوید. پس اگر علاقمند به این تست هستید با بخش تفریح و سرگرمی اهل فان همراه شوید. در این یادداشت خواهید دانست که رابطه عاشقانه شما واقعاً چگونه پیش می رود، بسیاری از کاربران پاسخ هایی را پیدا کردند که از این تست شخصیتی انتظار نداشتند، جرات کنید آن را انجام دهید تا حقایق رابطه خود یا اطرافیان خود را کشف کنید.

این مطلب هم جالبه: اگه 3 تا تفاوت رو بین تصویر بز بامزه چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

تست شخصیت متکی به دست گرفتن

برای حل این تست باید چند ثانیه وقت بگذارید، کمی فکر کنید و ببینید که معمولاً نحوه گرفتن دست همسرتان چگونه است. اگر هنوز ازدواج نکردید و می خواهید نوع رابطه و وضعیت زندگی عاشقانه اطرافیان خود را بدانید، می توانید به این آزمون مراجعه کنید.

تست شخصیت متکی به دست گرفتن-6

.

.

.

.

.

.

.

تفسیر تست شخصیت متکی به دست گرفتن

اکنون که نوع دست گرفتن خود و شریک عاطفی خود را شناسایی کنید، می توانید به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

تصویر 1

زوج هایی که دست در دست هم می گیرند به این معنی است که هر دو استقلال خود را در اولویت قرار می دهند. آنها یک زوج هستند، اما می دانند چگونه به فضای یکدیگر احترام بگذارند. همچنین می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که زن و شوهر لحظه‌ای حساس را سپری می‌کنند که یکی از آن دو احساس می‌کند که نیاز به بازگشت به روزهای تازه آشنایی دارد.

تست شخصیت متکی به دست گرفتن-1

تصویر 2

این شکل مربوط به اشتیاق است. انگشتان در هم تنیده نماد شور و شوق و ارتباط قوی بین دو نفر است. هنگامی که اینگونه دست ها را می گیرید، مهم است که هر دوی شما دست طرف مقابل را محکم بگیرید. اگر یکی از دستان شما خیلی شل باشد، نشانه خوبی نیست.

تست شخصیت متکی به دست گرفتن-2

تصویر 3

اگر به این ترتیب دست در دست بگیرید، به این معنی است که پیوند شما بر اساس محبت است، نه بر اساس اشتیاق. همچنین نشان می‌دهد که هر کسی که کف دست را رو به پایین قرار دهد، شخصیت قوی‌تری دارد، اغلب ابتکار عمل می‌کند و قاطع‌تر است.

تست شخصیت متکی به دست گرفتن-3

تصویر 4

گرفتن بازوی شریک زندگی اغلب در رویدادهای اجتماعی استفاده می شود. هر که بازو را بگیرد یعنی به دنبال حفاظت است یا در لحظه ای از زندگی قرار دارد که به دنبال امنیت است. زوج هایی که نسبت به یکدیگر علاقه بی چون و چرا دارند از این سبک همواره پشتیبانی می کنند.

تست شخصیت متکی به دست گرفتن-4

تصویر 5

یعنی ارتباط و رابطه شما در اوج هست، اما این نوع دست گرفتن همیشه نیز چیز مثبتی نیست، چرا که تا اندازه ای به احساس تملک بر طرف مقابل نیز مربوط می شود.

تست شخصیت متکی به دست گرفتن-5

شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا