زیبایی و سلامتآرایش و زیبایی

بهترین نرم کننده و روغن طبیعی برای موهای رنگ شده

بهترین نرم کننده برای موهای رنگ شده: درخشندگی موهای رنگ شده، به مرور زمان کمتر می شود و شما کم کم برای درمان خشکی موهای رنگ شده و رفع تیرگی موهایتان، بدنبال راه چاره خواهید بود. در این بخش زیبایی و سلامت از سری مطالب آرایش و زیبایی، بحث روغن ترمیم کننده و نرم کننده موهای رنگ شده خواهیم پرداخت.

برای نرم شدن موهای رنگ شده چه کنیم؟

بهترین نرم کننده برای موهای رنگ شده، احتمالا اولین پاسخی که به ذهنتان میرسد، استفاده از نرم کننده موهای رنگ شده است ولی خوب میدانید که استفاده از محصولات شیمیایی، به مرور اثرات مخربی روی موها دارد پس باید بدنبال راه کار مطمئن تری باشیم که برخی از آنها را در ادامه برایتان لیست کرده ایم.

بهترین نرم کننده برای موهای رنگ شده-2

از ماسک موی خانگی استفاده کنید که حاوی موز، تخم مرغ یا آووکادو باشد؛ به عنوان مثال برای درمان خشکی موهای رنگ شده از ماسک موز و شیر و برای رفع وزی موهای دکلره شده از ماسک موی تخم مرغ و عسل استفاده کنید. اگر هم قصد آبرسانی به موهای رنگ شده خود دارید و برای باز شدن گره موهای خود بدنبال راه چاره هستید، ماسک موی آووکادو و روغن بادام فوق العاده موثر است.
با روغن نارگیل، آرگان و زیتون به راحتی زبری موهای رنگ شده تان رفع می شود.
بیش از حد موهایتان را شامپو نزنید.
از شامپو موهای رنگ شده استفاده کنید.
موها را با آب داغ نشویید.
نرم کننده را فقط به ساقه موهای رنگ شده بزنید.

بهترین نرم کننده برای موهای رنگ شده-3

بهترین روغن برای تقویت موهای رنگ شده

بهترین نرم کننده برای موهای رنگ شده، یکی از واجبات باکس محصولات مراقبت از مو، بعد از رنگ و دکلره شدن موهایتان، روغن های گیاهی است که برای ترمیم موها بشدت به آنها نیاز دارید. بهترین روغن برای موهای رنگ شده، روغن آرگان، روغن نارگیل و روغن زیتون است که بیشترین میزان نرم کنندگی مو را دارند و به قول معروف جان تازه ای به موهای خشک و شکننده رنگ شده تان می بخشند. روغن مویی که سبک باشد می‌تواند به موها رطوبت بدهد و یک لایهٔ محافظ بر روی آنها ایجاد کند. این کار باعث افزایش درخشندگی موها می‌شود و رنگ مو را سالم‌تر نگه می‌دارد.

بهترین نرم کننده برای موهای رنگ شده-4

چند توصیه دیگر برای مراقبت از موهای رنگ شده

برای افزایش ماندگاری رنگ مو و جلوگیری از خشکی و شکنندگی آن می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

پس از رنگ کردن مو، حداقل 72 ساعت منتظر بمانید و سپس موها را بشویید؛ این فرصت به رنگ مو کمک می‌کند تا به طور کامل تثبیت شود و جلوی کم شدن کیفیت رنگ موهایتان را بگیرد.
بهتر است موها را به اندازه شستشو دهید و در این امر زیاده روی نکنید چراکه شستشوی بیش از حد موهای رنگ شده، آسیب جدی میزند.
حین شستشو از آبی که گرم‌تر از دمای ملایم دارد استفاده نکنید، زیرا آب گرم می‌تواند رنگ مو را از بین ببرد. همچنین، استفاده از آب سرد برای شستشوی آخر می‌تواند به ماندگاری رنگ مو کمک کند.
استفاده از دستگاه‌های گرمایشی مانند سشوار و اتو می‌توانند به موها آسیب برسانند و باعث کم‌رنگ شدن رنگ مو شوند. در صورتی که نیاز به استفاده از این دستگاه‌ها دارید، حرارت آنها را کاهش داده و از محافظ حرارتی استفاده کنید.

 

این مطلب هم جالبه: با انجام این کارهای ساده هنگام آرایش کردن، یک آرایش حرفه ای داشته باشید+آموزش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا