سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز: پلنگ برفی را در این منظره کوهستانی پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی: یکی از شگفتی های زیبای طبیعت حیوانات و قدرت استتار آنهاست. خیوانات می توانند به آسانی خود را با محیط ترکیب کنند و از این طریق یا خود را از چنگال شکارچیان محفوظ دارند. همچنین حیوانات شکارچی نیز از استتار برای نزدیک شدن به طعمه و موفقیت برای شکار به نحو احسن استفاده می کنند.

عکس‌های باورنکردنی که در کوه‌های شمال هند گرفته شده است، توانایی استتار عجیب پلنگ برفی را در زیستگاه طبیعی خود نشان می‌دهد. با مجله خبری اهل فان و آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی همراه باشید و پلنگ برفی استتار شده را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید. این چالش به معنی واقعی کلمه ذهن و بینایی شما را به چالش می کشد.

این مطلب هم جالبه: تست هوش: کدام زن عاشق طرف مقابلش شده است!؟

آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی

عکاس استرالیایی، بابی جو ویال، سه روز یک پلنگ برفی نر پیر را در پارک ملی کوهستانی کیبر در هند دنبال کرد. پلنگ برفی از جمله حیواناتی است که به دلیل توانایی بالای خود در مخفی کردن در محیط اطراف، بسیار معروف است. به همین دلیل عکاسان نمی توانند به آسانی تصاویر این حیوان را در طبیعت شکار کنند. اما این عکاس استرالیایی توانسته است که چندین عکس از این موجودات زیبا شکار کند.

در بسیاری از عکس های این عکاس استرالیایی، این پلنگ های به آسانی قابل شناسایی نیستند. چرا که آنها توانسته اند به خوبی خود را با محیط ترکیب کنند. اما یک ذهن خلاق و چشم تیزبین می تواند به آسانی آنها را شناسایی کنید. آیا شما آماده هستید که قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را به یک چالش خاص دعوت کنید. اگر آماده هستید با آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی همراه شده و پلنگ برفی را شناسایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

این مطلب هم جالبه: تست شخصیت: مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی

متاسفاته پلنگ برفی از جمله حیوانات در معرض انقراض است. بنا به گزارشات موجود از پلنگ برفی آسیایی هیمالیا تنها بین 4000 تا 6500 قلاده باقی مانده است که در نوع خود می تواند نگران کننده باشد.

احتمالا تا کنون توانسته باشید این حیوان را شناسایی کنید. اگر تاکنون نتوانسته باشید این خیوان را شناسایی کنید می توانید با بالا برگردید و باز هم شانس خود را امتحان کنید. در غیر این صورت به تصویر پایین مراجعه کنید. ما تصویر را برای شما علامتگذاری کرده ایم.

.

.

.

.

.

.

.

آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی-2

اگر آماده باشید یک تصویر دیگر از این عکاس را نیز مروز می کنیم.

.

.

.

تصویر دوم

 

آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی-4

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم

 

آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی پلنگ برفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا