سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز: عدد 696 را در میان اعداد مختلف پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی عدد 696: با حل یکی از پیچیده ترین چالش های تصویری، نشان دهید که نابغه هستید. این چالش تصویری توانسته است توجه عده زیادی را به خود جلب کند. شاید این سطح از توجه، معلول عوامل مختلفی است. مجله خبری اهل فان هر روزه با جدیدترین و جذاب ترین بازی های فکری همراه شماست.

چالش تصویری یا آزمون تصویری با شناسایی عدد 696 می تواند به خوبی شما را سرگرم و اوقات فراغت شما را پر کند. همچنین این چالش می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت وادار کند. شما برای حل این چالش نیاز دارید که از تمام توان بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبری اهل فان و آزمون تصویری با شناسایی عدد 696 در زمان مشخص شده همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: اگر در 5 ثانیه جغد شاخدار تصویر جنگلی را پیدا کنی، چشمات مثل عقابه!

آزمون تصویری با شناسایی عدد 696

همانگونه که اشاره شد، چالش تصویری یا آزمون تصویری با شناسایی عدد 696 توانسته است در شبکه های اجتماعی به خوبی مورد توجه قرار بگیرد. این چالش در زمانی کوتاهی پس از انتشار در فیس بوک بیش از هزار مرتبه همرسانی شد و عده زیادی تلاش کردند که این چالش معمایی را در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای حل کنند.

در آزمون تصویری با شناسایی عدد 696 شما با تعداد زیادی عدد سرو کار دارید. اما آنچه که مهم است یافتن یک عدد سه رقمی در میان این مجموعه عددهاست. این عدد سه رقمی، عدد 696 است. شما باید بدنبال این عدد باشید. فرقی نمی کند به صورت عمودی یا افقی!

البته برای انجام آزمون تصویری با شناسایی عدد 696، باید زمان مشخصی را پشت سر بگذارید. تنها 7 ثانیه وقت دارید که این چالش تصویری را حل کنید. قبل از شروع آزمون تصویری با شناسایی عدد 696، باید مطمئن شوید که 100٪ برای انجام این چالش آماده هستید، زیرا از هر 10 نفر فقط 3 نفر در زمان تعیین شده پاسخ را پیدا کردند.برای انجام آزمون برای مدتی کوتاه چشم خود را ببندید و سپس به تصویر زیر نگاه کنید. زمان 7 ثانیه ای شما از اکنون آغاز شد.

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: خانه ای که با بقیه فرق دارد را در یک نگاه پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی عدد 696-1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی عدد 696

آیا عدد مورد نظر را پیدا کردید؟ آیا شما به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید! برای تلاش دوباره یک فرصت 5 ثانیه ای دیگر به شما دادمی شود. تلاش کنید عدد 696 را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: چیستان؛ نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود!؟

آزمون تصویری با شناسایی عدد 696-2

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی عدد 696 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا